Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 22 dní dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 22 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.
Pre zmenu kontaktujte prosím zákaznícke oddelenie CK Zanzo od Slevomatu na e-maili info@zanzo.cz alebo telefóne +420 222 703 625.
Dobrý deň, chcem sa spýtať ako to funguje v hoteli a vo wellness, či treba byť zaočkovaný alebo stačí test?
Ďakujem
Dobrý deň, Diano, posielam link na pravidlá podľa farieb v akej sa okres nachádza: https://www.uvzsr.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=4897:opatrenia-platne-v-oranovych-ervenych-bordovych-a-iernych-okresoch&catid=56:tlaove-spravy&Itemid=62. Momentálne je väčšina Slovenska v čiernej farbe – tam sú prevádzky zatvorené, nakoľko nie je možné ubytovanie ani wellness. Ak ide o bordový alebo červený okres, tam by malo byť povolené ubytovanie pre plne zaočkovaných, ale nakoľko sa farby okresov menia každý týždeň, je lepšie si to vždy dohľadať podľa toho linku, čo som poslal. Pekne deň za cestovnú kanceláriu Zanzo | Standa