Rezervácia: po zakúpení kupónu je potrebná rezervácia vopred na tel. č. +421 911 060 677, prípadne e‑mailom: info@vilazuberec.com. Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň pán Kuchta,
v ponuke pre našich hostí máme len možnosť objednania si raňajok, ktoré
sú podávané buď formou raňajkového bufetu alebo servírované,
v závislosti od počtu rezervácií. Žiaľ, náš apartmánový dom
nedisponuje reštauračnou kuchyňou, kde by bolo možné celodenné
stravovanie. Apartmány sú ale plne vybavené kuchyňou, kde si môžete
pripravovať vlastnú stravu alebo v rámci Zuberca je niekoľko
reštaurácií.
Ďakujeme a prajeme pekný deň.
S pozdravom
Vila Zuberec
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Nikde nevidím informaci o stravování
Dobrý deň pán Kuchta,
v ponuke pre našich hostí máme len možnosť objednania si raňajok, ktoré sú podávané buď formou raňajkového bufetu alebo servírované, v závislosti od počtu rezervácií. Žiaľ, náš apartmánový dom nedisponuje reštauračnou kuchyňou, kde by bolo možné celodenné stravovanie. Apartmány sú ale plne vybavené kuchyňou, kde si môžete pripravovať vlastnú stravu alebo v rámci Zuberca je niekoľko reštaurácií.
Ďakujeme a prajeme pekný deň.
S pozdravom
Vila Zuberec