Otvorené vouchery: Pobyt si rezervujte u CK Zanzo čo najskôr po zakúpení voucheru na e‑maili info@zanzo.cz – pri rezervácii uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať.
Do 2 hodín od prijatia voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑maili info@zanzo.cz a uveďte:
mená a priezviská všetkých cestujúcich osôb
dátumy narodenia všetkých cestujúcich osôb
kódy všetkých voucherov
Dobré vedieť: Cestovné poistenie bude dohodnuté v základnej tarify Zanzo
prečítajte si tabuľku taríf a poistných súm od UNIQA poisťovne
odporúčame vám doobjednanie poistenia storna zájazdu pozri tabuľku taríf, v prípade záujmu uveďte do e‑mailu vybranú tarifu a CK Zanzo vám pošle pokyny na doplatenie poistenia storna
CK Zanzo vám potom obratom na e‑mail pošle asistenčné kartičky do zahraničia, tabuľku taríf, informačný list, všeobecné poistné podmienky UNIQA a informácie o spracovaní osobných údajov GDPR.
Pri nesplnení vyššie uvedených podmienok voucher aj cestovné poistenie prepadá.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 22 dní dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 22 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.
Pre zmenu kontaktujte prosím zákaznícke oddelenie CK Zanzo od Slevomatu na e-maili info@zanzo.cz alebo telefóne +420 222 703 625.