Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Špičkový hotel s neobmedzeným vodným a saunovým svetom počas celého pobytu, aj v deň odchodu!
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorené vouchery: po preverení dostupného termínu je potrebná záväzná rezervácia ihneď po zakúpení voucheru na info@strehova.sk s textom e‑mailu, ktorý obsahuje: meno, priezvisko ubytovaných, termín nástupu, tel. kontakt a kód voucheru.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Využitie: je možné kombinovať viac kupónov a predĺžiť si tak pobyt.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu Vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii Vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte Vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
- Rezerváciu môžete 3 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 3 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Prosim kolko by stal pobyt od 20.4. na 3 noci pre dve osoby s polpenziou? Ďakujem
Dobrý deň pani Magdaléna,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Cena v tomto termíne je od 239€.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Poskytujete, prosim, nejaku zlavu na pobyty pre seniorov? Dakujem za info!
Dobrý deň pán Tibor,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 474 308 811 alebo
emailovej adrese: info@strehova.sk .
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň chcel by som sa spýtať či na kúpalisku Dolná Strehová je aj vnútorný tobogan?
Dobrý deň pán Alexej,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V hoteli Aquatermal sa nachádza wellness, nie aquapark, takže sa tam
nenachádzajú ani tobogány.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, máme záujem pobyt vo Vašom hotely. Chceli by sme pošas pobytu absolvovať nejaké cyklovýlety. Je možne vo Vašom hoteli uskladniť bicykle?
Dobrý deň pán Igor,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 474 308 811 alebo na
emailovej adrese: info@strehova.sk .
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, je v hotely fitko?
Dobrý deň pani Gabriela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 474 308 811 alebo na
emailovej adrese: info@strehova.sk .
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň,
dá sa v tomto období kúpať aj vonku, totiž na Vašich foto
nie sú vidieť vonkajšie bazény.
Ďakujem a ostávam s pozdravom
Dobrý deň, vonkajšie bazény sú v prevádzke len počas letnej sezóny (jún – august), takže momentálne nie je možné ich využívať. Ďakujeme a prajeme pekný deň.
Dobrý deň, chcem sa opýtať, viem že platí režim OP+, ale potrebujeme aj test ak sme prekonaní?
Dobrý deň,
podľa aktuálnych nariadení áno. Veríme, že sa budú čoskoro
uvoľňvať.
Prajeme Vám pekný deň
Dobrý deň.Je župan automaticky na izbe?Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň prajeme,
župany nie sú priamo na izbe, je možné si ich zapožičať hneď pri
príchode na recepcii. Ďakujeme a želáme pekný deň.
Dobrý deň.
Fungujete prosím v režime OP?
Wellnes funguje tiež pre OP?
Dobrý deň,
podľa aktuálnych nariadení fungujeme v režime OP+. Viac info aj na našej
stránke https://www.strehova.sk/covid-19/.
ďakujeme Vám za pochopenie.
Proč máte termály neustále v nabídce když jsou zavřené !!!!!
Pořád jim píšu a chodí odpověď že je zavřeno,tak proč ta reklama na
pobyt !!!!!!!
Dobrý deň,
podľa aktuálnych pravidiel je možné prevádzkovať hotely, vrátane
reštaurácií aj wellness. To, že sú niektoré hotely zatvorené, je skôr
kvôli nezáujmu o ich služby. Napríklad náš hotel je aktuálne v januári
otvorený len od piatka do nedele. Od 31.1. budeme poskytovať naše služby
už v bežnom režime aj cez týždeň.
ďakujeme za pochopenie
Zdravím. Som trikrát očkovaní potrebujem na pobyt aj test. Ďakujem
Dobrý deň,
podľa aktuálne platných nariadení áno. Ale to už neplatí od 19.1.2021 od
kedy avizujú režime pre hotely OP+ (ale, či to tak naozaj bude sa dočítame
až vo vyhláške). Odporúčam preto počkať, mali by Vám teda stačiť
3 očkovania a bez testu.
Ďakujeme za pochopenie.
Dajú sa dokúpiť aj masaze
Dobrý deň,
masáže sa dajú dokúpiť priamo v hoteli, môžete si ich zarezervovať
v deň príchodu, alebo pred príchodom na t.č.: +421 47 430 88 11.
Ďakujeme a prajeme Vám príjemný deň.
Dobrý večer, pri všetkých pobytoch je uvedené iba pre 3 osoby. Ako postupovať keď sme 2 dospelí a dve deti /7,11/. Ďakujem za info.
Dobrý večer prajeme Katka,
ďakujeme za Vašu otázku. V rámci ubytovania pre 2 dospelých a 2 deti je
možné kontaktovať našu recepciu, k dispozícii máme aj izby
s 2 prístelkami.
Ďakujeme a želáme pekný večer.
Dobry vecer,tento mesiac mate este nejaky welness pobyt volny?Dakujem
Dobrý deň prajeme Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku, pre využívanie našich služieb je potrebné
sledovať Covid Automat. Od zajtra, 8.11.2021 máme bohužiaľ zatvorený hotel
a v rámci neho všetky prevádzky, pretože okres Veľký Krtíš prechádza
do čiernej farby.
V každom prípade dúfame, že čoskoro otvoríme a opäť budú všetci
môcť využívať wellness pobyty.
Každý zakúpený Voucher však zostáva v platnosti.
Ďakujeme a želáme pekný deň.
Pekný deň, chcem sa opýtať v tejto cene 179.-EUR budú 1–2 osoby ubytované koľko nocí ?
Dobrý deň pán František,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V cene 179 eur sú 2 osoby ubytované na 3 dni/2 noci.
Pekný deň.
Dobrý deň, poprosím o info, aké máte COVID opatrenia, teda hlavne ma
zaujíma, či je potrebný test alebo očkovanie??
ďakujem, s pozdravom Laczová
Všetky informácie o tom, v akom režime práve fungujeme nájdete na https://www.strehova.sk/covid-19/. Ide predovšetkým o to, v akej farbe covid automatu sa nachádza náš okres, t.j. Veľký Krtíš. Ďakujeme za pochopenie
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Poprosím info pri pobyte na 4noci od 11.7.do 15.7.s plnoupenziou pre 2osoby a dieťa 7r.zdarma prístelka som našla cenu 779€ .Chcem sa spýtať či sa za dieťa dopláca za stravu a koľko..ďakujem
Dobrý deň pani Eva,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V tomto termíne, žiaľ, nemáme v ponuke momentálne žiadne vouchery.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.