Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 908 104 032 alebo +421 908 094 253 prípadne e‑mailom na liptovalley@gmail.com
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si pred zakúpením voucheru jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom.
Pobyt s domácim miláčikom je potrebné dohodnúť vopred.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobrý deň máte v tej krčme celodenné stravovanie? Môžeme si ho potom
nauctivat do rekreačného poukazu? Ďakujem
Liptovalley
Dobry den
V zime maju len denne menu
My neponukame stravu ,takze Vam ju nemozem nafakturovat ;) nieje to
naša krčma
Nikoleta
Dobry den aka by bola cena za 4 osoby,z toho jedno 10r dieta a jedno 5r
dieta.Je mozne ubytovanie aj ked nie sme ockovany?dakujem
Liptovalley
Dobry vecer
Ano ste vitani aj neockovani samozrejme.
Cenu Vam vyrata zlavomat,bud mate voucher cez vikend alebo v tyzdni,bud
s wellness alebo bez,to Vam ja povedat neviem.
Nasa cena je 120€ na noc s wellnessom pre 4 osoby vo velkom
mobilnom dome.
Iveta Urdzíkova
Dobrý deň,
Prosím Vás ako je tam riešené kúrenie? Klasika radiátor, o nič sa
nestarám? 😀 Ďakujem a prajem pekný deň.
Liptovalley
dobry vecer ano v malych domcekoch su 2 radiatori a vo velkych mobilnych su
infra stropne panely,len si nastavite termostat podla Vasich poziadaviek :)
Patrik Meliš
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať, aké sú príplatky za wellness, ak by
sme mali pobyt len minidomček pre 2 osoby?
Liptovalley
Dobry vecer , sauna je 8 € a jacuzza tiez 8€
Oliver Gazik
Dobry večer prajem,je možnosť ubytovania aj ked nesom z priateľkou
zaočkovaný?
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Oliver ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby v zmysle platných protipandemických opatrení. Kontakt: liptovalley@gmail.com
+421 908 094 253
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Liptovalley
Dobry vecer, samozrejme
Gabriela Vaňová
Dobrý deň prajem. Je možnosť ubytovania aj zo psíkom? Ďakujem pekne za
info.
S pozdravom Vaňová Gabriela
Liptovalley
Dobry den ano
Priplatok je 5€/den
Liptovalley
Ano jasne :)
Liptovalley
Ano jasne :)
Agi
Je nejaká možnosť stravovania v blízkom okoli?
Liptovalley
Dobry den ,cez tyzden varia denne menu u nas v krcme.
potom len autom cca 5 km od nas motorest horky
Filip Fekete
Dobry den, chcem sa spytat ci ponukate aj moznost polpenzie. Dakujem
Liptovalley
Dobry den
bez stravy u nas
Maros
Dobry den,
je pri saune aj nejaka kada so studenou vodou alebo sprcha?
Lebo na fotkach nic take nevidiet.
Dakujem
Liptovalley
dobry den ,zatial kada nieje ,bude casom .
A sprchu uz nejdeme teraz na zimu riesit ,musela by sa aj tak odstavit .
jedine bazen ktory je asi 300m odtial :)
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,domček 2+1 obsahuje samostatne wc so sprchov? Na fotke nieje vidno či áno alebo nie.
Ano ,pozrite fotky tu
https://www.megaubytovanie.sk/liptovalley