Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Pobyt v 4* Hoteli Pod Zámkom: polpenzia a vstup do wellness
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorené vouchery: po zakúpení voucheru je potrebné urobiť neodkladne rezerváciu pobytu e‑mailom na recepcia@hotelpodzamkom.sk alebo telefonicky +421 465 185 100
- Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Cena za dieťa sa dopočíta automaticky v košíku pri vytváraní objednávky / rezervácie po zadaní veku dieťaťa
- V Kráľovskom apartmáne nie je možnosť prístelky.
- Detská postieľka k dispozícii na vyžiadanie ZDARMA.
- Domáci maznáčikovia: 10 €/noc.
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 7 dní dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 7 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň.
Prosím vás keďže máme polpenziu je v hoteli nejaká reštaurácia na obed
alebo budeme musieť ísť mimo hotela do nejakej reštaurácie ??
Dobrý deň, je možnosť obeda u nás v reštaurácii. K dispozícii je ala carte menu. S pozdravom, recepcia.
mate aj jednopostelove izby a co stoji pobyt na 5 noci s plnov penziov
Dobrý deň, pán Leo.
Aktuálne sú v ponuke izby kde je manželská posteľ, alebo dvôjlôžková
izba s oddelenými posteľami. Cena na 5 nocí s polpenizou napríklad
v mesiaci august (8–13.8) je 746€. Prajeme pekný deň.
Dobry den.Chcela by som u vas objednat izbu s manzelskou postelou v termine od 16.,17,a 18 septembra 2022.Kolko by tento pobyt s pol penziou u vas vysiel pre 2 dospelych..?Dakujem za odpoved ..Ako to mam rezervovat tel.kontakt by som poprosila.
Dobrý deň pani Leitnerová, priamo tu na zľavomate si viete pozrieť
cenovú reláciu pobytu. Stačí si vybrať pobytový balíček o ktorý máte
záujem, termín na ktorý by ste tento pobyt plánovali využiť a portál Vám
cenu sám vypočíta. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte
kontaktovať na e-mailovej adrese recepcia@hotelpodzamkom.sk.
S pozdravom Július Ruso, recepcia.
Dobrý deň, dal by sa urobiť darčekový poukaz pre dve osoby s platnosťou do konca roka? A cena?
Dobrý deň, je možnosť zakúpiť si pobyt bez termínu s platnosťou do konca roka. Následne si viete voucher vytlačiť ako darček. V prípade, že by ste chceli darčekový poukaz zaslať na adresu, kontaktujte nás prosím formou e-mailu, ktorý môžete zaslať na „recepcia@hotelpodzamkom.sk“. S pozdravom recepcia.
pozdravujem..2dvojlozkova izba s manzelskou postelou,2 pristelky? takto mi ukazuje ubytovanie pri zadani 4osob,,pritom su to okrem nas 17 a 14 rocny teeneger,,,budu mat dost priestoru a normalne sa vyspia,bude izba dostatocna priestorovo pre zvoleny pocet osob,,dakujem
Dobrý deň,
v tomto prípade Vám môžeme ponúknuť dvojpodlažný mezonet s prístelkou
pre dve deti. Za túto izbu je príplatok €20/noc.
Je treba si skontrolovať dostupnosť izby na presný termín pred spracovaním
rezervácie.
S pozdravom
recepcia
Dobrý deň,
prosím Vás mali by sme záujem o ubytovanie 2 dospelí a 1 dieťa do
1 roka. Máte k dispozícii detské postieľky?
Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň,
nech sa páči, izbu si môžete zarezervovať priamo aj s termínom.
Detské postieľky máme k dispozícii. Je potrebné zadať túto požiadavku
do poznámky. Detskú postieľku máte k dispozícii zdarma.
S pozdravom
Zuzana Hanusková
recepcia
Je možnosť bezlepkove stravy ? Dakujem
Dobrý deň,
áno, je možnosť bezlepkovej stravy. Stačí nám to uviesť do poznámky pri
vypĺňaní objednávky a my sa o všetko ostatné postaráme.
Vopred ďakujeme za porozumenie.
S pozdravom
recepcia
Dobrý deň,
áno, je možnosť bezlepkovej stravy. Stačí nám to uviesť do poznámky pri
vypĺňaní objednávky a my sa o všetko ostatné postaráme.
Vopred ďakujeme za porozumenie.
S pozdravom
recepcia
Dobrý deň,
áno, je možnosť bezlepkovej stravy. Stačí nám to uviesť do poznámky pri
vypĺňaní objednávky a my sa o všetko ostatné postaráme.
Vopred ďakujeme za porozumenie.
S pozdravom
recepcia
Dobrý deň, majú izby balkóny?
Dobrý deň,
izieb s balkónom máme len 8. Sú to izby pre dve osoby bez možnosti
prístelky. Ak máte záujem o izbu s balkónom, bude najlepšie sa vopred
telefonicky informovať, či sú dostupné na Vami vybraný termín
s pozdravom
Minárik Peter
Dobrý deň majú izby balkóny?
Dobrý deň,
izieb s balkónom máme len 8. Sú to izby pre dve osoby bez možnosti
prístelky. Ak máte záujem o izbu s balkónom, bude najlepšie sa vopred
telefonicky informovať, či sú dostupné na Vami vybraný termín
s pozdravom Minárik Peter
Dobrý deň, je prosím Vás na izbe aj chladnička?
Ďakujem
Dobrý deň,
na izbe je chladnička – minibar.
S pozdravom
Schořová Zdenka
Dobrý deň, ten vstup do zoo je vstupenka? Platí len pre 2 osoby? Ďalšia osoba si musí vstupenku zakúpiť? Ako to bude ak pôjde 1 dospelá osoba a dve deti? Ďakujem
Dobrý deň,
v balíku máte nárok na dve vstupenky. 2 dospelé alebo 1+1 detská. Dieťa
si môžete už potom aj na mieste dokúpiť.
s pozdravom
Minárik Peter
Dobrý deň, je možné v rámci welnes si objednat masáž a v prípade pobytu 3 osôb je ubytovanie ako riešené? Ďakujem
Dobrý deň,
za využitie služby masáže, si doplácate na mieste v rámci ich
cenníku.
V prípade ubytovania 3 osôb, je pre tretiu osobu prístelka.
Pekný deň.
Dobry den, prosim o velikost bazenu a zda je moznost upravy nabidky pro
jednu odobu( napr.s poukazem dva dny/dve os. zmenit na 3 dny /1os?
Dekuji jz
Dobrý deň,
bazén je dlhý približne 10 metrov. Voucher nie je možné zmeniť pre jednu
osobu na tri noci.
V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať.
S pozdravom recepcia Hotel pod Zámkom Bojnice
Musíme bit za očkovaný
Dobrý deň,
záleží, na ktorý termín máte rezerváciu, keďže režim hotela záleží
od covid automatu, v ktorom sa momentálne nachádza.
Pre presnejšie informácie nás prosím kontaktujte na 046/5185100.
S pozdravom
Zuzana Hanusková – recepcia Hotel pod Zámkom
Musíme bit za očkovaný
Dobrý deň pani Andrea ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby v zmysle platných protipandemických opatrení. Kontakt:
recepcia@hotelpodzamkom.sk
+421 915 868 453
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, sme skupinka matka + dve deti (jeden dospelý a druhý 12r.) + kamoška. Chceme využiť rekereačný príspevok. Preto potrebujeme izbu 2+prístelka a jednu jednolôžkovú izbu, ktorá ale nie je v ponuke. Je taká možnosť?
Dobrý deň,
Cenové ponuky, ktoré uvádzame na Zľavomate, sú pre 1 alebo 2 osoby. V prípade, že bude na izbe 1 osoba, cena je rovnaká.
S pozdravom
recepcia