Aktívna dovolenka v hoteli HORIZONT Resort**** vo Vysokých Tatrách
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň. Chcem sa opýtať v čom spočíva zľava cez zľavomat, keď cena za dve noci je 299.-€ a na stránkach hotela je cena za 269.-€ (tiež s polpenziou a neobmedzeným wellness). Ďakujem.
Dobry den,
nase hotely funguju na principe dynamickych cien, cize sa menia v case
v zavislosti od obsadenosti hotela a od momentalnej sezony. Preto je mozne, ze
niekedy pri prezerani terminov je pobyt drahsi a inokedy lacnejsi.
Dakujeme za pochopenie.
S pozdravom,
rezervacne oddelenie
S pozdravom,
Klaudia Kellnerova
Dobry den,
prosim vas, niekto tu v recenzii spominal okresanie vyuzivania wellness na
hodinu denne, je tato info nadalej aktualna? dakujem
Dobrý deň pani Petra,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby v zmysle platných protipandemických opatrení. Kontakt: www.hotelhorizont.sk
recepcia@horizontresort.sk
+421 527 851 222
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či je v cene aj ten VIP aký
lounge.
Ďakujem
Dobrý deň,
Sky Lounge nie je v cene pobytu. O podmienkach rezervovania sa prosím
informujte na hotelovej recepcii 0908908111.
S pozdravom, rezervačné oddelenie
Dobrý deň !
Chcel by som sa spýtať či po zakúpení vouchera s online termínom nemusím
nahlasovať termín v hoteli?
Ďakujem
Dobrý deň, pri zakupovaní vouchera s online termínom už nie je
potrebné rezervovať pobyt,
rezervácia je vytvorená automaticky.
S pozdravom, rezervačné oddelenie
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať či je možné sa u vás ubytovať aj pre neočkované osoby s platným negatívnym testom na covid ? Ďakujem
Aktuálna situácia nám umožňuje prevádzkovanie len v režime OP
(očkovaní a prekonaní), preto každá ubytovaná osoba od 12 rokov a
2 mesiacov je povinná sa pri ubytovaní preukázať COVID PASS-om alebo
potvrdením o prekonaní nie starším ako 180 dní. Podmienkou pre ubytovanie
je zároveň preukázanie sa negatívnym testom (PCR, antigénový test alebo
samotestom, ktorý si hosť prinesie a vykoná v hoteli). Deťom od 6 do
12 postačuje na ubytovanie taktiež negatívny test.
https://aquacityhotel.sk/zdravie-a-bezpecnost/
Aktuálna situácia nám umožňuje prevádzkovanie len v režime OP+, preto každá ubytovaná osoba od 12 rokov a 2 mesiacov je povinná sa pri ubytovaní preukázať COVID PASS-om . Podmienkou pre ubytovanie je zároveň preukázanie sa negatívnym testom pre osoby nad 18 rokov zaočkované len druhou dávkou (PCR, antigénový test alebo samotestom, ktorý si hosť prinesie a vykoná v hoteli). V prípade očkovania troma dávkami, antigénový test alebo PCR test nie je potrebný .Deťom od 6 do 12 rokov postačuje na ubytovanie taktiež negatívny test.
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, či cena 450 € za Silvestrovský pobyt 30.12.-1.1. je konečná? Prosím je zahrnutý neskorší check-out keďže sa jedná o po Silvestrovský noc? Ďakujem.
Dobrý deň,
neskorí chcek-out je potrebné si dohodnúť podľa dostupnosti priamo na
hotelovej recepcii, kde je aj potrebné poplatok uhradiť.
V prípade otázok nás môžete kontaktovať na tel. čísle:
0910 802 309.
Prajeme Vám príjemný deň. S pozdravom, Zdenka Žigmondová, rezervačné
oddelenie
Dobrý deň, mám otázku ohľadne vstupu do Aqua parku Poprad.
V popise máte uvedené,že ako bonus ponúkate vstup do Aqua parku mimo
pobytu. Takže to znamená,že počas nášho pobytu nebudeme môcť využiť
tento bonus?
Rovnako ako je to momentálne s využitím Wellness?
Ďakujem za odpoveď!
S pozdravom Yermolenková
Dobry den p.Yermolenková,
ano, v pripade , ze si zakupite pobyt cez zlavomat, ziskate kupony do Aquacity
Poprad , ktore su platne mimo pobytu.
Momentalne su vsetky nase hotely zatvorene z dôvodu epidemiologickej
situácie – okres Poprad a okres Kežmarok je od 8.11.2021 v 3. STUPNI
OHROZENIA (ČIERNA FARBA) a my ako ubytovacie zariadenie nemôžeme poskytovať
služby. S pozdravom Lucia Lukacova, rezervacne oddelenie
Dobrý deň, znamená to, že ako darček dostanete vstupenky do Aquaparku,
ktoré môžete využiť po odubytovaní sa z hotela.
Momentálne sú naše hotely zatvorené z dôvodu epidemiologickej situácie,
kde náš okres bol zaradený do čiernej farby.
S pozdravom, Zdenka Bednár, rezervačné oddelenie
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Zdravím rezervačné oddelenie hotelu Horizont Resort. S manželkou sme u Vás boli už dva krát a v dohľadnom čase plánujeme aj tretiu návštevu. A prečo? Pretože Váš hotel je proste perfektný po každej stránke. Ak si dáte do google „Horizont resort“ a pozriete recenzie, tak hneď prvá je od Milana Jurčíka, teda odo mňa. Myslím že Vám ešte nikto lepšiu recenziu nenapísal. A stojím si za každým jedným slovkom v tej recenzii, pretože je to pravda. A ak by sa dalo reagovať na ostatné recenzie, tak sa tam asi s pár ľuďmi pekne pohádam, že len trepú sprostosti ak sa im niečo nepáčilo. A preto si nezaslúžim, aby ste ma zavádzali nezmyslami o dynamických cenách na moju otázku, prečo je pobyt na Vašej stránke lacnejší ako pobyt cez zľavomat. Zľavomat uvádza pôvodnú cenu za pobyt na dve noci pre dve osoby v izbe štandard s neobmedzeným wellness a polpenziou za 430.-€ a v zľave za 299.-€. Ešte nikdy ste na vašej stránke nemali cenu za dve noci pre dvoch v izbe štandard s polpenziou a wellness za 430.-€ Dokonca ani za tých zľavnených 299.-€. Vždy to bolo menej. :D :D :D Želám Vám veľa zdravia a teším sa na ďalší pobyt vo Vašom skvelom hoteli. S pozdravom Milan Jurčík.
Pekný deň, pán Milan.
Pre rýchlejšiu komunikáciu Vám odporúčame obrátiť sa priamo na partnera na:
recepcia@horizontresort.sk
+421 527 851 222
Prajeme príjemný deň.
+421 910 802 309