Pobyt v 4* detskom all inclusive hoteli s neobmedzeným vstupom do ZEN SPA
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň,
chcem sa spýtať keď si chceme zapožičať na izbu postieľku a vaničku má
sa to uviesť niekde v objednávke alebo sa to rieši až v deň príchodu na
informáciách?
Vopred ďakujem za skorú odpoveď.
S pozdravom Bartalová
Dobrý deň pani Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +36 36 563 300 alebo emailom:
info@oxigenhotel.hu.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den, ked som si rezervovala termin, uz mam pobyt isty? Alebo az ked ho vyplatim? A dokedy najneskor je potrebne pobyt zaplatit? S pozdravom, Lenka Jurcova.
Dobrý deň, pani Lenka,
ďakujeme za Vašu otázku.
Voucher bez termínu – ak si zvolíte platbu bankovým prevodom, na Vašu
e-mailovú adresu Vám prídu údaje k zaplateniu – číslo účtu, suma a
variabilný symbol. Následne môžete objednávku uhradiť internet bankingom
alebo priamym vkladom na účet, máte na to 5 pracovných dní od zadania
objednávky.
Voucher s termínom – pokiaľ si zvolíte platbu kartou online, automaticky
budete presmerovaný do platobnej brány, kde zadáte číslo Vašej platobnej
karty, dátum exspirácie a 3-miestne číslo zo zadnej strany Vašej karty.
Peniaze sa v tej chvíli stiahnu z Vašej karty, voucher Vám zašleme na
Vašu e-mailovú adresu a termín máte istý.
V prípade akýchkoľvek otázok sa na nás neváhajte obrátiť na podpora@zlavomat.sk
Ďakujem za pochopenie.
Prajeme krásny zvyšok dňa.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Prepáčte možno za nie veľmi múdru otazku: Zaplatím tento voucher, bez termínu. Kedy najneskôr môžem ho použiť? Len v decembri 2022?
Každý poukaz má svoje vlastné dostupné termíny rezervácie.
Every voucher has its own available reservation dates.