Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 911 222 806 alebo e‑mailom na info@villahelia.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, chcem sa opýtať či je možné ubytovanie aj v mesiacoch
júl – august. Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Bohužiaľ dané ubytovacie zariadenie nemá ponuku, na našej stránke počas
letnej sezóny.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Adriana Čerevkova
Pekný večer prajem, prosím vás je možné sa ubytovať s malinkou rasou
psíka?
Ak áno , mali by sme záujem od 21.2–24.2 –2 dospele osoby + 1 dieťa
(5.ročné), poprosím o cenu.
A spýtam sa ešte či sa dá u vás uplatniť rekreačný poukaz. Ďakujem za
odpoveď. S pozdravom Čerevková
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Adriana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, domáce zvieratá nie sú povolené.
Pekný deň.
Miriam Reichelova
Dobrý deň
Je možnosť doobjednania večere?
Je povolený pobyt aj so psíkom malej rasy? Ďakujem
Villa Helia***
Dobrý deň, pre informovanie ohľadne rezervácií Vás poprosíme
kontaktovať priamo recepciu mailom (info@villahelia.sk, alebo
telefonicky (0911 222 806). Ďakujeme za prejavený záujem.
Marian Gaál
Dobry den 10.12 do 12.12 s polpenziou máte volné dakujem
Villa Helia***
Dobrý deň, pre informovanie ohľadne rezervácií Vás poprosíme
kontaktovať priamo recepciu mailom (info@villahelia.sk, alebo
telefonicky (0911 222 806). Ďakujeme za prejavený záujem.
T
Dobrý deň, ako je to v súčasnej dobe s ubytovaním u Vás, nakoľko
v súvislosti s Covid automatom sú pravidlá veľmi prísne. Ak máme záujem
o ubytovanie?. ďakujem
Villa Helia***
Dobrý deň, pre informovanie ohľadne rezervácií Vás poprosíme
kontaktovať priamo recepciu mailom (info@villahelia.sk, alebo
telefonicky (0911 222 806). Ďakujeme za prejavený záujem.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcem sa opýtať či je možné ubytovanie aj v mesiacoch júl – august. Ďakujem
Dobrý deň pani Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Bohužiaľ dané ubytovacie zariadenie nemá ponuku, na našej stránke počas letnej sezóny.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.