30 eur za súpravu značkových keramických nožov spolu s keramickou škrabkou. Ľahké krájanie a dlhotrvajúce ostrie teraz so zľavou až 40%!
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobry den,
chcel by som vediet kedy realne tovar dostanem, potrebujem ho najneskor do
6.9. dajte mi prosim vediet ci je to realne
dakujem
Dobrý deň,
po celkovom spracovaní platby Vám do troch pracovných dní zašleme kupón na
mail, následne ho môžete uplatniť na kúpu setu na internetovej stránke
obchodu. Tam si vyberiete spôsob dodania: buď na dobierku – tovar je
odoslaný Slovenskou poštou ešte v ten istý deň, maximálne do 48 hodín,
alebo si môžete zvoliť expresnú balíkovú službu do 48 hodín od
objednania (spravidla nasledujúci pracovný deň). Nedokážeme Vám však
zaručiť, že Vám tovar do požadovaného dátumu príde (keďže pozajtra je
sviatok a potom prichádza víkend…) Prípadne sa ešte skúste individuálne
dohodnúť s poskytovateľom: +420/ 481 120 940. Pekný deň
Dobrý den,
podrobné info máte na Vašem voucheru, viz Důležité informace.
Po vložení do košíku se Vám v prvním kroku zobrazí kolonka: „Slevové
kódy“ zde vložte slovo: „Zlavomat“. Tak aktivujete slevu. Hned se Vám
zobrazí cena po slevě. V pátém kroku „Platební údaje“ vložte číslo
Vašeho voucheru pro ověření.
V případě nejasností nás kontaktujte, rádi pomůžeme. Děkuji. Ceramic
Blade
Prisiel mi voucher s kodom, dostal som sa v objednavke na miesto, kde chce to cislo, zadam ho, dam „pouzit kupon“ a vypise: „******** kód kupónu není správný.“ Co s tym? Je este nejaka ina cesta ako ho zadat? Dakujem
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
prosim vas, objednal som si u Vas noze, dostal som voucher, aktivoval som zlavu a zadal cislo voucheru, no vyhodilo mi cenu 35€ ( 5€) postovne, nemalo mi vyhodit cenu len 5€? Dakujem
Ivan, postupujte presne podľa info na kupóne: Po vložení do košíka sa vám zobrazí kolonka „Zľavové kódy“ v
prvnom kroku, tu vložte slovo: „Zlavomat“. Tak aktivujete zľavu.
Hneď sa vám zobrazí cena po zľave, zadajte v kroku „platební údaje“
v piatom kroku číslo vašeho voucheru. Ak sa Vám ani potom nepodarí kupón uplatniť, kontaktujte nás na zlavy@zlavomat.sk. Pekný deň!