Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Doprajte si zaslúžený relax a zdravie s procedúrami a lekárskou prehliadkou v kúpeľoch Nimnica
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- CHECK IN: od 7:30 do 13:00 hod. (pri nástupe na pobyt na 2 noci); od 7:30 do 12:00 hod. (pri nástupe na pobyt na 3 a viac nocí) – nástup v týchto hodinách je dôležitý, pre správne načasovanie lekárskeho vyšetrenia.
- CHECK OUT: 10:00 hod.
- Otvorené vouchery: Po zakúpení kupónu je nutná rezervácia na tel. +421 903 608 200 alebo +421 424 608 201 alebo +421 424 608 220 alebo +421 424 608 230 alebo e‑mailom na rezervacie@kupelenimnica.sk
- Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). Pri nákupe prosím do pola Meno a Priezvisko zákazníka uveďte mená všetkých ubytovaných hostí z dôvodu plánovania a rezervácie procedúr na pobyte.
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Pobyt s polpenziou: začiatok večerou v deň nástupu, koniec raňajkami v deň odchodu.
- Pobyt s plnou penziou: začiatok obedom v deň nástupu, koniec raňajkami v deň odchodu.
- Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Cena za dieťa alebo dospelú osobu na prístelke Vám bude automatický vypočítaná pri kúpe pobytu v košíku.
- Možnosť prístelky pre dieťa do 4 rokov (3,9 r.): 14€/dieťa/deň, strava ZDARMA.
- Detská postieľka k dispozícii na vyžiadanie ZDARMA.
- Možnosť doplatku za obed:
- pre dieťa od 4 do 12 rokov (11,9 r.): 4,50 €/dieťa/deň;
- pre dieťa od 5 do 18 rokov (17,9 r.): 9 €/dieťa/deň.
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie: 4€ / deň - pobyty do 3 nocí, 3€ / deň - pobyty od 4 do 7 nocí
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
- zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
- vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
- alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobry den, viete prosim aktualizovat kontakt na rezervacne oddelenie Balnea? Skusam sa tam dovolat druhy den a bez uspechu. Dakujem!
Dobrý deň pani Viktoria,
ďakujeme za Váš záujem o naše ponuky.
Prosím, skúste oddelenie kontaktovať v čase po 13:00. Rezerváciu je
možné vytvoriť na tel. č.: +421 903 608 200 alebo
+421 424 608 201 alebo +421 424 608 220 alebo
+421 424 608 230 alebo e‑mailom na rezervacie@kupelenimnica.sk
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň , nie som zaočkavaná a covid som prekonala vo februári tohto
roku (doklad o tom mám iba vo forme sms ) , potrebujem test ?Manžel je
zaočkovaný 3× .
ďakujem
Dobrý deň pani Mária,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 424 608 608 .
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, chcem sa spýtať či platí rekreačný príspevok na
hociktorý variant, ktorý ponúkate?
Ďakujem
Kolenčíková
Dobrý deň pani Monika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, platí to pre celú ponuku.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den. V akej dlzke su liečebné procedúry, konkretke masaze?
Dobrý deň pán Jakub,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Konkrétne časové rozmedzia si môžete pozrieť na ich webovej stránke: http://www.kupelenimnica.sk/sk/stranka/procedury
.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň.
Chcem sa opýtať či máte v ponuke ubytovania v hotely caritas I aj
izbu 1+1.
Dobrý deň pani Ľudmila,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ak máte na mysli prístelku, je možné si priplatiť za plnohodnotné lôžko
podľa cenníka pre dospelé osoby, podľa typu izby, ktorý môžete nájsť
priamo na stránke kúpelov: www.kupelenimnica.sk , kedy sa však
voucher s procedúrami vzťahuje len na jednu osobu. Prípadne ponúkame aj
voucher priamo pre 2 osoby aj s procedúrami. Pre bližsie informácie
kontaktujte priamo prevádzku buď na tel. čísle: +421 424 608 608 alebo
na emailovej adrese: rezervacie@kupelenimnica.sk
.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Je možné využiť tento pobyt i cez víkend s nástupom v piatok a odchodom v pondelok ? Ďakujem
Dobrý deň pani Jarmila,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, voucher sa dá využiť aj v takýchto dňoch.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Zravym. Mozem informovat o zlavu pre tzp a ztp.. Je tam neaka zlava prenich, alebo plnu sumu platia aj oni… Dakujem
Dobrý deň pán Vojto,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 424 608 608 alebo na
emailovej adrese: rezervacie@kupelenimnica.sk
.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, chcem sa spýtať,dostala som pozvánku na kúpeľný pobyt v termíne od 29.3.2022. Dá sa tento termín zmeniť? A ešte jedna otázka, rada by som zobrala na tento pobyt aj manžela ako samoplatcu a či je možné spoločné ubytovanie.
Dobrý deň pani Elena,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V prípade, že sa jedná o pobyt hradený priamo na prevádzke a aj
s otázkou o ďalšej osobe, je potrebné kontaktovať priamo kúpele buď na
tel. č. +421 424 608 608 alebo na ich emailovej adrese rezervacie@kupelenimnica.sk
. Ak je pobyt hradený cez nás, sa pre zmenu termínu obráťte buď na naše
tel. č. +421 232 117 321 alebo na našu emailovú adresu podpora@zlavomat.sk .
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, ponúkate ubytovanie v Salvatore alebo v Balnea v 1_lozkovej
izbe.
Ale boli sme informovaní, že v týchto zariadeniach nie sú izby
s 1 lôžkom. Tak prosím ako to je?
Dobrý deň pani Iveta,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Kúpele Nimnica ponúkajú ubytovanie v jednolôžkovej izbe v kúpeľných
domoch: KD Caritas, Caritas II alebo Veritas. Ospravedlňujeme sa za nesprávne
informácie, ktoré sme mali uvedené v danej ponuke.
Prajeme Vám príjemný deň.
Vstup do wellnes je 1× za pobyt, alebo 1× na 2 hodiny denne? Ďakujem
Dobrý deň, pani Dana,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem.
Wellness, ktoré je v cene ponuky, zahŕňa 2-hodinový vstup na pobyt. Ak
máte záujem o viacnásobný vstup, odporúčame kontaktovať priamo
ubytovacie zariadenie o informácie ohľadom vašej požiadavky.
Kontakt: rezervacie@kupelenimnica.sk
+421 424 608 608
Prajeme príjemný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
mala by som zaujem o kupelny welnes pobyt ktory som našla v ponuke na zlavomate v termíne od 11.6. 2022 do 14.6. 2022.
Dobrý deň pani Emilia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pobyty vo Vami zvolenom termíne už sú, žiaľ, obsadené. V ponuke máme varianty pobytov s polpenziou alebo plnou penziou, pre 1 alebo pre 2 až 3 osoby. Prosím, cena sa Vám vypočíta automaticky po zadaní počtu osôb, termínu a danej izby priamo na našej stránke pri variante ponuky, o ktorý máte záujem.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.