Príjemný rodinný wellness pobyt v Novej Lesnej s najkrajším výhľadom na Tatry
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň, chcem sa opýtať,či je možné rezervovať pobyt pre
2 dospelé osoby a 2 deti vo veku 12 a 4roky, nakoľko pri zadávaní veku
detí mi druhé dieťa berie len do 2 r.
Ďakujem
Pekný deň, Vám prajem, pani Zuzana,
príčina, prečo Vám nechce zadať vek druhého dieťaťa (iba do 2 rokov) je
tá, že pravdepodobne vo Vami zvolenom termíne už máme k dispozícii iba
2-lôžkové izby s prístelkou (dieťa do 2 rokov môže spať s rodičmi na
manželskej posteli). Pri rodinách so staršími deťmi je už komfortnejšie
rezervovať si rodinnú izbu (manželská posteľ, pevné lôžko + gauč).
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na recepcia@hoteleuforia.sk
Dobrý večer chcem sa spýtať či musí byt pcr test alebo antigenovy keď som 3krat očkovania
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
Aktuálne opatrenia nájdete na https://korona.gov.sk/.
Potvrdenie o bezinfekčnosti sa vyžaduje pri príchode podľa platného
vládneho nariadenia.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň chcela by som sa opýtať ohľadom toho že ak si napríklad kúpim pobyt a chcem využiť to že mi zamestnávateľ preplati ten benefit myslím tých 55% a náhodou ochoriem alebo jednoducho nebudem môcť prísť dá sa to darovať rodine? Ďakujem pekne za odpoveď pekný deň.
Dobrý deň,
Pobyt môžete darovať aj rodine ak by ste z akéhokoľvek dôvodu nemohli
prísť osobne. V tomto prípade budeme potrebovať informáciu, na aké meno
máme na recepcii vystaviť potvrdenie pre zamestnávateľa.
S pozdravom, Hotel Eufória***
Dobrý deň dalo by sa rezervovať pobyt od 14.1–16.1.2022? Aké sú podmienky v rámci kovid.
Pekný deň prajem,
samozrejme, môžete si rezervovať tento termín.
Podmienky sú nasledovné: hotel funguje v režime OP (očkovaní a
prekonaní), navyše je potrebný aj negatívny PCR alebo antigénový test.
S pozdravom, Hotel Eufória***
Dobrý deň. Mám voucher bez termínu s platnosťou do 30.6.2022. Nebudú sa. prosím, predĺžovať termíny platnosti vzhľadom na výpadky rezervácií z dôvodu aktuálnej mimoriadnej situácie? Ďakujem
Pekný deň prajem,
to, či sa budú opäť predlžovať platnosti voucherov, Vám bohužiaľ
povedať nedokážeme. Platnosť voucherov dokáže predĺžiť iba portál
Zľavomat, nie hotel samotný.
S pozdravom, Hotel Eufória***
Dobrý deň. Bolo by možné rezervovať 2 izby pre 2 páry blizko seba? Bez presného termínu niekedy v lete? Ďakujem
Dobrý deň, Lýdia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Vo Vašom prípade Vám odporúčame si kúpiť 2× voucher pre 2 osoby
(1 voucher=1izba) bez termínu, pretože vouchery s termínom je možné
objednať iba na konkrétny dátum. Následne Vám odporúčame kontaktovať
hotel v dostatočnom predstihu pre rezerváciu 2 izieb blízko seba na
konkrétny termín.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či máte aj nejake vonkajšie posedienie alebo nie je problem s tým, ak vezmeme psíka so sebou do vnútornej jedalne na raňajky a večere? Nechceme ju nechávať na izbe samú.
Dobrý deň Martin,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na hotel na tel. čísle: +421 911 717 775 alebo navštíviť ich internetovú stránku:
www.hoteleuforia.sk .
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.