Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 911 717 775 alebo e‑mailom na recepcia@hoteleuforia.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či máte aj nejake vonkajšie posedienie
alebo nie je problem s tým, ak vezmeme psíka so sebou do vnútornej jedalne
na raňajky a večere? Nechceme ju nechávať na izbe samú.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Martin,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na hotel na tel. čísle: +421 911 717 775 alebo
navštíviť ich internetovú stránku: www.hoteleuforia.sk .
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Zuzana
Dobrý deň, chcem sa opýtať,či je možné rezervovať pobyt pre
2 dospelé osoby a 2 deti vo veku 12 a 4roky, nakoľko pri zadávaní veku
detí mi druhé dieťa berie len do 2 r.
Ďakujem
Hotel Eufória***
Pekný deň, Vám prajem, pani Zuzana,
príčina, prečo Vám nechce zadať vek druhého dieťaťa (iba do 2 rokov) je
tá, že pravdepodobne vo Vami zvolenom termíne už máme k dispozícii iba
2-lôžkové izby s prístelkou (dieťa do 2 rokov môže spať s rodičmi na
manželskej posteli). Pri rodinách so staršími deťmi je už komfortnejšie
rezervovať si rodinnú izbu (manželská posteľ, pevné lôžko + gauč).
Dobrý večer chcem sa spýtať či musí byt pcr test alebo antigenovy keď
som 3krat očkovania
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
Aktuálne opatrenia nájdete na https://korona.gov.sk/.
Potvrdenie o bezinfekčnosti sa vyžaduje pri príchode podľa platného
vládneho nariadenia.
Prajeme Vám pekný deň.
Zuzana
Dobrý deň chcela by som sa opýtať ohľadom toho že ak si napríklad
kúpim pobyt a chcem využiť to že mi zamestnávateľ preplati ten benefit
myslím tých 55% a náhodou ochoriem alebo jednoducho nebudem môcť prísť
dá sa to darovať rodine? Ďakujem pekne za odpoveď pekný deň.
Hotel Eufória***
Dobrý deň,
Pobyt môžete darovať aj rodine ak by ste z akéhokoľvek dôvodu nemohli
prísť osobne. V tomto prípade budeme potrebovať informáciu, na aké meno
máme na recepcii vystaviť potvrdenie pre zamestnávateľa.
S pozdravom, Hotel Eufória***
Lucia Labodová
Dobrý deň dalo by sa rezervovať pobyt od 14.1–16.1.2022? Aké sú
podmienky v rámci kovid.
Hotel Eufória***
Pekný deň prajem,
samozrejme, môžete si rezervovať tento termín.
Podmienky sú nasledovné: hotel funguje v režime OP (očkovaní a
prekonaní), navyše je potrebný aj negatívny PCR alebo antigénový test.
S pozdravom, Hotel Eufória***
Ľudmila Bokníková
Dobrý deň. Mám voucher bez termínu s platnosťou do 30.6.2022. Nebudú
sa. prosím, predĺžovať termíny platnosti vzhľadom na výpadky rezervácií
z dôvodu aktuálnej mimoriadnej situácie? Ďakujem
Hotel Eufória***
Pekný deň prajem,
to, či sa budú opäť predlžovať platnosti voucherov, Vám bohužiaľ
povedať nedokážeme. Platnosť voucherov dokáže predĺžiť iba portál
Zľavomat, nie hotel samotný.
S pozdravom, Hotel Eufória***
Lýdia Tarnovská
Dobrý deň. Bolo by možné rezervovať 2 izby pre 2 páry blizko seba?
Bez presného termínu niekedy v lete? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Lýdia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Vo Vašom prípade Vám odporúčame si kúpiť 2× voucher pre 2 osoby
(1 voucher=1izba) bez termínu, pretože vouchery s termínom je možné
objednať iba na konkrétny dátum. Následne Vám odporúčame kontaktovať
hotel v dostatočnom predstihu pre rezerváciu 2 izieb blízko seba na
konkrétny termín.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či máte aj nejake vonkajšie posedienie alebo nie je problem s tým, ak vezmeme psíka so sebou do vnútornej jedalne na raňajky a večere? Nechceme ju nechávať na izbe samú.
Dobrý deň Martin,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na hotel na tel. čísle: +421 911 717 775 alebo navštíviť ich internetovú stránku:
www.hoteleuforia.sk .
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.