Netermínový variant: Rezervácia a overenie voľnej kapacity na tel. čísle: +36–34/383–614 alebo e‑mailom: info@hotelkristaly.eu (anglicky alebo maďarsky).
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Užitočné: Od 1. 9. 2021 majú všetky ubytovacie zariadenia v Maďarsku povinnosť digitalizácie dokladov. Nezabudnite si preto so sebou vziať občiansky preukaz alebo cestovný pas, a to aj pre deti, bez ohľadu na vek.
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň pani Janka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti,
radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom
na podpora@zlavomat.sk.
Komunikáciu v slovenskom jazyku priamo na prevádzke Vám nevieme zaručiť,
prosím, so svojou otázkou sa môžete obrátiť aj priamo na poskytovateľa
emailom: info@hotelkristaly.eu.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dohovorím sa aj slovenský?
Dobrý deň pani Janka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk. Komunikáciu v slovenskom jazyku priamo na prevádzke Vám nevieme zaručiť, prosím, so svojou otázkou sa môžete obrátiť aj priamo na poskytovateľa emailom: info@hotelkristaly.eu.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.