Na základe vyhlášky ÚVZ SR od 26. 02. 2022 platí pre všetky prevádzky Grand Hotel Permon, s.r.o. (prevádzkovateľ zariadení Grand Hotel Permon****, Hotel Pieris***, dependance Permoník, dependance Pinius) režim ZÁKLAD. V hoteloch sú hosťom k dispozícii služby s ohľadom na kapacitné obmedzenia a platné pokyny v súlade s opatreniami ÚVZ SR – v zmysle Vyhlášok č. 25/2022 a č. 24/2022, ktoré sú platné od 26. 02. 2022.
Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 914 33 00 33 alebo e‑mailom na rezervacie@hotelpermon.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky
Cena za dieťa sa dopočíta automaticky v košíku pri vytváraní objednávky / rezervácie po zadaní veku dieťaťa. Za tieto deti / osoby už na mieste nedoplácate.
V prípade doplatenia za deti na mieste je potrebné kontaktovať recepciu ohľadom dostupnosti kapacít. Doplatky sú takéto:
dieťa do 2 rokov (1,99 r.) 1€ / noc
dieťa od 2 - 5,9 roka: 20€ / noc
dieťa od 6 do 11,9 roka: 34€ / noc
dieťa od 12 rokov a dospelá osoba: 49€ / noc
Večere alebo obedy je možné objednať si priamo v Kolibe Dependance Permoník formou a la carte.
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, nachádza sa Wifi pripojenie priamo v chatke a apartmánoch
Pinius?
Ďakujem.
PINIUS - dependance hotela PERMON****
Pekný deň prajem, áno, v chatke aj v apartmánoch v Píniuse je
Wifi.
S pozdravom
Podbanské resort
Martina
Dobry den, ako je to prosim pri zakupeni voucheru a pobyte len 2 dospelych
osob na 2 noci? Na vasich webovych strankach je uvedene, ze v pripade
obsadenosti len 2 dospelymi osobami sa uctuje doplatok 50eur/noc – plati to
aj pri vyuziti tohto voucheru ? Je mozne kupit voucher a az nasledne vybrat
termin pobytu ? Dakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Martina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Informáciu o takomto príplatku nemáme. Vašej požiadavky sa týka tretí
variant, a teda pobyt s raňajkami a vstupom do wellness.
A áno, na konci variantu je aj možnosť kúpiť voucher bez termínu – a
teda otvorený. Následne si viete zavolať priamo na hotel a rezerváciu
naplánovať.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Veronika
Dobrý deň,
Je prosím možné vybrať si pre ubytovanie konkrétne chatku a nie apartmán?
Alebo je to potom len „o šťastí“ kam by ste nás ubytovali? Nikde
možnosť výberu nevidím. Mali by sme konkrétne záujem o pobyt pre dve
osoby.
Ďakujem vopred za odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Veronika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pokojný spánok a dokonalý komfort v srdci Vysokých Tatier vám ponúknu
3 rozľahlé apartmány alebo 1 samostatná chatka PINIUS – dependance
hotela PERMON**** s domácou privátnou atmosférou. Ubytovanie je vhodné pre
rodiny s deťmi. Pri pobyte 2 osôb bude druhá izba v apartmáne uzamknutá.
Možnosti ubytovania si viete pozrieť aj v konkrétnej ponuke nižšie
v sekcii ubytovanie.
Prajeme Vám príjemný deň.
Katka
Dobrý deň prajem,
v samostatnej chatke PINIUS, sú 2 izby a v každej manželská posteľ?
Je možné ubytovanie so psom (labrador s hygienickými návykmi, býva s nami
v byte).
Ďakujem.
PINIUS - dependance hotela PERMON****
Dobrý deň prajem,
dispozičné riešenie chatky nájdete na našej stránke – https://www.podbanskeresort.sk/dependance-pinius/ubytovanie/chatka/.
Zvieratá sú žiaľ vo všetkých našich ubytovacích zariadeniach zakázané.
S pozdravom a prianím pekného dňa kolektív Podbanské Resort.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, nachádza sa Wifi pripojenie priamo v chatke a apartmánoch Pinius?
Ďakujem.
Pekný deň prajem, áno, v chatke aj v apartmánoch v Píniuse je Wifi.
S pozdravom
Podbanské resort