Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 911 240 021 alebo e‑mailom na recepcia@hotelplejsy.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online Termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou alebo izbu vyššieho štandardu (za doplatok), overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň . Keďže nieje možnosť pobytu s plnou penziou, je možné sa
u vás v reštaurácii naobedovať? Alebo niekde v okolí? Ďakujem.
Hotel Plejsy***
Pekný deň prajem z hotela Plejsy,
Samozrejme, obed si môžete vybrať aj u nás v hoteli, buď výberom z ala
carte lístka alebo menu. :)
S pozdravom recepcia
Martin
Dobrý deň, ako je to so skipassmi v tomto pobyte: „Fantastická
dovolenka v Hoteli Plejsy*** Wellness & Fun Resort aj so skipassmi“ Mám
na mysli o aký typ skipassu sa jedná, a na kolko dní. Na internete to nie je
uvedené. Ďakujem
Hotel Plejsy***
Pekný deň želám , z hotela Plejsy, Na zľavomate bolo v pobytových
balíčkoch napísané 1× celodenný skipass pre 2 osoby alebo 2× celodenný
skipass pre 2 osoby . Teraz už takéto balíčky nie sú. Na mieste na
recepcii v hoteli si môžete zakúpiť celodenný skipass 10€ / osoba.
S prianím krásneho dňa
Erika / recepcia
Michaela Ž-vá
Dobrý deň, v prípade, že máme 10r dieťa a 2r dieta, tak aký je
doplatok za to 10r? Je to uz započítané v cene,v ktorej som si počet osôb
navolila, alebo sa este nieco dopláca? Ďakujem.
Hotel Plejsy***
Pekný deň želám z hotela Plejsy, Ak si zadáte vek dieťaťa do
kalkulácie tak už je v cene . :)
S pozdravom Erika/ recepcia
Zuzana
Dobrý deň, prosím Vás aký je príplatok za pristelku a stravu pre
trojročné dieťa, poprípade detsku postieľku?
Hotel Plejsy***
Pekný večer želám, z hotela Plejsy, Dieťa do 4 rokov je bez nároku na
lôžko a stravu Zadarmo !
Ak by ste mali záujem o detskú postieľku, doplatok je 10€ / celý pobyt.
:)
S pozdravom
Erika / recepcia
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň . Keďže nieje možnosť pobytu s plnou penziou, je možné sa u vás v reštaurácii naobedovať? Alebo niekde v okolí? Ďakujem.
Pekný deň prajem z hotela Plejsy,
Samozrejme, obed si môžete vybrať aj u nás v hoteli, buď výberom z ala carte lístka alebo menu. :)
S pozdravom recepcia