Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru u CK Zanzo. Pobyt s domácim miláčikom si vopred dohodnite s CK Zanzo.
Otvorené vouchery: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termíny v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Pokiaľ sa vybraný termín v kalendári nezobrazuje, nie je možné ho rezervovať.
Dieťa do 5,9 rokov zadarmo so stravou, bez nároku na lôžko.
Dieťa do 11,9 rokov s nárokom na lôžko a stravu: 500 Kč / noc.
Zadajte pobyt s deťmi už počas objednávky: pokiaľ si počas objednávky v košíku navolíte počet a vek detí, automaticky sa vypočíta cena za ne (ak nemajú pobyt zadarmo). V tomto prípade je cena pobytu už konečná.
V prípade individuálnych požiadaviek či konfigurácii iného počtu osôb, než umožňuje online rezervácia, kontaktujte zákaznícke oddelenie CK Zanzo od Zľavomatu na e-maile info@zanzo.cz alebo telefónu +420 222 703 625.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň prajem, je prosím vo vašom hoteli možnosť zapožičania
detskej postieľky?
CK Zanzo od Zľavomatu - Marriott
Dobrý den Petro, určitě ano, ale je dobré tento požadavek uvést do
poznámky při rezervaci. Postýlek totiž není neomezený počet a může být
nedostupná. Lucie- CK ZANZO
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň prajem, je prosím vo vašom hoteli možnosť zapožičania detskej postieľky?
Dobrý den Petro, určitě ano, ale je dobré tento požadavek uvést do poznámky při rezervaci. Postýlek totiž není neomezený počet a může být nedostupná. Lucie- CK ZANZO