4 * pobyt v hoteli Panorama v Prahe: raňajky a vstup do wellness
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň, chcel by som sa opytat na mozny upgrade ako to funguje pri prichode do hotela alebo telefonicky na datum 15.8.22? Dakujem
Dobrý deň pán Viktor,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pokiaľ máte záujem o doplatenie ďalších služieb v hoteli, kontaktujte,
prosím, s Vašou požiadavkou priamo prevádzkovateľa na tel. čísle:
+420 261 191 238 alebo emailom: bookings@panoramahotelprague.com.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
dobrý den vedeli by ste zabezpečiť 2 izby za 158 € na 2 noci –
teda za 356 € , ktoré by boli blízko seba , jednu pre deti 17,12 rokov a
jednu pre rodičov.
Ďakujem za rýchlu odpoveď.
Dobrý deň, pán Mário,
ďakujeme za Váš záujem.
Prosím, pre informácie ohľadom rezervácie je potrebné kontaktovať priamo
poskytovateľa služby na bookings@panoramahotelprague.com,
alebo +420 261 191 238
Ak budete potrebovať pomôcť pri vytváraní objednávky, alebo poradiť
ohľadom voucherov, pokojne nás kontaktujte na +421 232 117 321 alebo
emailom na podpora@zlavomat.sk.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
Dobrý deň mám 2otazky-ste blízko centra?
Pobyt chcem podarovst;dá sa zmeniť termín keď to nebude vyhovovať?
Dakujem
Dobrý deň pani Renáta,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Hotel sa nachádza na adrese: Milevska 7, Praha – Krč, čo je iba
250 metrov od metra Pankrác, odkiaľ sa za niekoľkých minút ocitnete na
Vyšehrade či v centre na Václavskom námestí. Voucher je možné zakúpiť
aj bez termínu, a ten si následne podľa Vašich preferencií rezervovať
emailom na bookings@panoramahotelprague.com
alebo telefonicky na čísle +420 261 191 238.
Prajeme Vám pekný deň.
Keď si chcem rezervovať – kúpiť ubytko ako nahlasim ešte dieťa ďakujem
Dobrý deň pani Andrea,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
K tomuto voucheru nie je možné pridať dieťa, s požiadavkou treba
kontaktovať priamo hotel na tel. č.: +420 261 191 238 .
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, mám otázku ohľadne parkovania. Ako je spoplatnené parkovné
pri pobyte v hoteli Panoráma.
Ďakujem Zdenka
Dobrý deň pani Zdenka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pri ponuke je uvedená informácia, že parkovanie je za príplatok 21€/noc.
V prípade konkrétnejších informácií Vám odporúčame kontaktovať priamo
hotel.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dá sa urobiť rezervácia bez zaplatenia? Ďakujem za odpoved
Dobrý deň pani Martina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Bohužiaľ, cez našu stránku takáto možnosť nie je dostupná.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, máme záujem o pobyt. No sme traja (2 dospelí, 1 dieťa – 12rokov). Teda ak rozumiem správne, my dvaja dospelí si môžeme kúpiť voucher cez vás, ale keď chceme pridať do izby prístelku pre dieťa, tak treba ešte osobitne zavolať na hotel áno?
Dobrý deň, pán Eduard,
ďakujeme za Vašu otázku.
V prípade tohto ubytovacieho zariadenia je možné zakúpiť prístelku pre dieťa. Ak má dieťa vek do 5,9 rokov, je zdarma na lôžku s rodičmi a bez služieb. Za deti vo veku 6–11,9 rokov priplácate za prístelku a s raňajkami 15 € / noc a osoby vo veku 12 rokov a staršie viete doplatiť prístelku s raňajkami a so vstupom do wellness v cene 30 € / noc. Prístelky musia byť potvrdené už pri rezervácii, inak nie je možné dostupnosť izby s prístelkou garantovať. V izbe Superior môže byť ubytované maximálne jedno dieťa. Rezerváciu prístelky na izbu je nutné potvrdiť s ubytovacím zariadením.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
Želáme pekný deň.