Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky alebo e‑mailom pred zakúpením voucheru. Pobyt s domácim miláčikom si vopred dohodnite s recepciou.
Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte na telefóne alebo e‑maile. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +420 261 191 238 alebo e‑mailom na bookings@panoramahotelprague.com.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Vstup do wellness platí v otváracej dobe s výnimkou plánovaných zmien a výpadkov. O aktuálnej otváracej dobe sa vždy informujte na recepcii na e‑maile top.deck@panoramahotelprague.com alebo na tel. +420 261 164 791.
Deti do 5,9 rokov na lôžku s rodičmi a bez služieb: zadarmo
Deti vo veku 6–11,9 rokov na prístelke a s raňajkami: 15 € / noc
Osoby vo veku 12 rokov a staršie na prístelke, s raňajkami a so vstupom do wellness: 30 € / noc
Prístelky musia byť potvrdené už pri rezervácii, inak nie je možné dostupnosť izby s prístelkou garantovať.
V izbe Superior môže byť ubytované maximálne jedno dieťa.
Dôležité: Deti bez nároku na služby nemajú v cene vstup do wellness. Ten je potrebné uhradiť na mieste za čiastku podľa aktuálne platného cenníka. Deti do 2 rokov majú vstup zadarmo.
Domáci maznáčikovia: 50€/ pobyt (pobyt so psami je možný len so súhlasom hoteli, vstup so zvieratami nie je povolený do hotelovej reštaurácie a wellness & fitness centra, vo verejných priestoroch musia byť zvieratá na vodítku)
Rezerváciu môžete 3 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 3 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, máme záujem o pobyt. No sme traja (2 dospelí,
1 dieťa – 12rokov). Teda ak rozumiem správne, my dvaja dospelí si
môžeme kúpiť voucher cez vás, ale keď chceme pridať do izby prístelku
pre dieťa, tak treba ešte osobitne zavolať na hotel áno?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Eduard,
ďakujeme za Vašu otázku.
V prípade tohto ubytovacieho zariadenia je možné zakúpiť prístelku pre
dieťa. Ak má dieťa vek do 5,9 rokov, je zdarma na lôžku s rodičmi a bez
služieb. Za deti vo veku 6–11,9 rokov priplácate za prístelku a
s raňajkami 15 € / noc a osoby vo veku 12 rokov a staršie viete doplatiť
prístelku s raňajkami a so vstupom do wellness v cene 30 € / noc.
Prístelky musia byť potvrdené už pri rezervácii, inak nie je možné
dostupnosť izby s prístelkou garantovať. V izbe Superior môže byť
ubytované maximálne jedno dieťa. Rezerváciu prístelky na izbu je nutné
potvrdiť s ubytovacím zariadením.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
Želáme pekný deň.
Viktor Šteffek
Dobrý deň, chcel by som sa opytat na mozny upgrade ako to funguje pri
prichode do hotela alebo telefonicky na datum 15.8.22? Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Viktor,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pokiaľ máte záujem o doplatenie ďalších služieb v hoteli, kontaktujte,
prosím, s Vašou požiadavkou priamo prevádzkovateľa na tel. čísle:
+420 261 191 238 alebo emailom: bookings@panoramahotelprague.com.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Maros Lovasz
dobrý den vedeli by ste zabezpečiť 2 izby za 158 € na 2 noci –
teda za 356 € , ktoré by boli blízko seba , jednu pre deti 17,12 rokov a
jednu pre rodičov.
Ďakujem za rýchlu odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Mário,
ďakujeme za Váš záujem.
Prosím, pre informácie ohľadom rezervácie je potrebné kontaktovať priamo
poskytovateľa služby na bookings@panoramahotelprague.com,
alebo +420 261 191 238
Ak budete potrebovať pomôcť pri vytváraní objednávky, alebo poradiť
ohľadom voucherov, pokojne nás kontaktujte na +421 232 117 321 alebo
emailom na podpora@zlavomat.sk.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
Renata
Dobrý deň mám 2otazky-ste blízko centra?
Pobyt chcem podarovst;dá sa zmeniť termín keď to nebude vyhovovať?
Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Renáta,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Hotel sa nachádza na adrese: Milevska 7, Praha – Krč, čo je iba
250 metrov od metra Pankrác, odkiaľ sa za niekoľkých minút ocitnete na
Vyšehrade či v centre na Václavskom námestí. Voucher je možné zakúpiť
aj bez termínu, a ten si následne podľa Vašich preferencií rezervovať
emailom na bookings@panoramahotelprague.com
alebo telefonicky na čísle +420 261 191 238.
Prajeme Vám pekný deň.
Andrea
Keď si chcem rezervovať – kúpiť ubytko ako nahlasim ešte dieťa
ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Andrea,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
K tomuto voucheru nie je možné pridať dieťa, s požiadavkou treba
kontaktovať priamo hotel na tel. č.: +420 261 191 238 .
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Zdenak
Dobrý deň, mám otázku ohľadne parkovania. Ako je spoplatnené parkovné
pri pobyte v hoteli Panoráma.
Ďakujem Zdenka
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Zdenka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pri ponuke je uvedená informácia, že parkovanie je za príplatok 21€/noc.
V prípade konkrétnejších informácií Vám odporúčame kontaktovať priamo
hotel.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Martina
Dá sa urobiť rezervácia bez zaplatenia? Ďakujem za odpoved
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Martina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Bohužiaľ, cez našu stránku takáto možnosť nie je dostupná.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, máme záujem o pobyt. No sme traja (2 dospelí, 1 dieťa – 12rokov). Teda ak rozumiem správne, my dvaja dospelí si môžeme kúpiť voucher cez vás, ale keď chceme pridať do izby prístelku pre dieťa, tak treba ešte osobitne zavolať na hotel áno?
Dobrý deň, pán Eduard,
ďakujeme za Vašu otázku.
V prípade tohto ubytovacieho zariadenia je možné zakúpiť prístelku pre dieťa. Ak má dieťa vek do 5,9 rokov, je zdarma na lôžku s rodičmi a bez služieb. Za deti vo veku 6–11,9 rokov priplácate za prístelku a s raňajkami 15 € / noc a osoby vo veku 12 rokov a staršie viete doplatiť prístelku s raňajkami a so vstupom do wellness v cene 30 € / noc. Prístelky musia byť potvrdené už pri rezervácii, inak nie je možné dostupnosť izby s prístelkou garantovať. V izbe Superior môže byť ubytované maximálne jedno dieťa. Rezerváciu prístelky na izbu je nutné potvrdiť s ubytovacím zariadením.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
Želáme pekný deň.