Rezerváciu môžete zmeniť 24 hodín pred rezervovaným termínom. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". V prípade zrušenia rezervácie menej než 24 hodín pred dohodnutým termínom, alebo v prípade, že sa na termín nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Rezerváciu s online rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Voucher bez termínu môžete v rámci 14dňovej lehoty stornovať, alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň,chcem sa opýtať či sa dá dentálna hygiena preplatiť aj
potom v poisťovni a využiť tak benefit. Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Ľubomíra,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 904 461 595 alebo na
emailovej adrese: info@dentalna.sk .
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,chcem sa opýtať či sa dá dentálna hygiena preplatiť aj potom v poisťovni a využiť tak benefit. Ďakujem
Dobrý deň pani Ľubomíra,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 904 461 595 alebo na emailovej adrese: info@dentalna.sk .
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.