Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Wellness pobyt v centre kúpeľného mesta v obľúbenom penzióne DIANA*** s polpenziou
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorené vouchery: Po zakúpení kupónu je potrebná rezervácia vopred na tel. č.: +421 33 7744200 alebo +421 33 7743013, prípadne e‑mailom: info@diana.sk.
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu. Je možné zakúpiť si viacero kupónov a predĺžiť si tak pobyt.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Dieťa do 5,9 rokov bez nároku na lôžko a stravu má pobyt zadarmo
- V izbe štandard sú oddelené postele a nie je možné, aby dieťa do 5,9 rokov spalo na posteli s rodičmi (možné až vo vyššom štandarde izby s manželskou posteľou)
- Domáci maznáčikovia: 15€/noc (po dohode s recepciou)
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Pre zmenu termínu kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
- zmeniť termín pobytu, pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť
- alebo vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru
- alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň,
Máte aj detský kútik v hotely? Ďakujem
dobro deň, ano , máme
Dobrý den,
chtěl bych si arezervovat pobyt u vás ve dvoulůžkovém pokoji
s manželskou postelé od 25. – 30.10., je možné pobyt uhradit na fakturu
z FKSP zaměstnavatele?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem Procházka Milan
samozrejme nech sa páči , kontaktuje nás prosím na tel 00421 908 782 835
Dobrý deñ absolvovala som pobyt 17.8.2022 do 19.8.2022 chcela som vyuzit rekreacny poukaz co som zaskrtla pri objednavke na zlavomate ,pri prichode som sa na to pytala obsuhy recepcie bola tam pani ktora mi povedala ze to dostanem pri odchode kde aj zaplatim dan z ubytovania zobrala si moje inicialy ,nasledne ked som odchadzala pani na recepcii bola ina a tej som zaplatila dan z karty kde mi dala uctenku a myslela si ze je to vsetko nadledne som ju vyzvala ze som pozadovala rekteacny prispevok ,nasledne ona poztela do pocitaca a ze to tam nema o cosi neskor vytlacila fakturu ale pokladnicny blok nie takze nemam doklad o zaplateni toto som zistila az doma ,ktory tiez zamestnavatel potrebuje kedze mena pracovnicok neviem posielam meno obsluhy na fakture p.Svátek ako by som sa dostala k celemu pokladnicnemu bloku dakujem Soliarová
Dobrý deň pani Daša,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Potvrdenie Vám bolo odoslané na Vašu emailovú adresu od nás, dňa
18.08.2022.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den,vybrala som si u vas pobyt v termine 7–9.10 2022 pre dve dospele osoby,chcem sa opytat,ci je mozne prist aj so psom,francuzsky buldocek. Cena pobytu mi vysla 169 eur,ako si tam mam dohodit priplatok za psa,v pripade ze mi umoznite pobyt aj s nim,dakujem,s pozdravom Silvia,pekny den
Dobrý deň Silvia, za psíka doplatíte pri príchode. Dovidenia
Dobrý deň prajem. Rada by som si zakúpila pobyt pre dvoch v termíne od 25.8.- 28.8. Chcem sa opýtať, či je potrebné o pobyte informovať aj hotel a uistiť sa, či majú tento termín pre nás voľný, alebo to všetko platí už aj s ich schválením? Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň , v prípade, že si zakúpite pobyt s priamo zadaným termínom nie je nutné žiadne overovanie .
Dobrý deň . Ak mám zaplatený pobyt môžem si ho posunuť? A kde to mám urobiť? Ďakujem . S pozdravom Mgr. Pavel Malast
Dobrý deň, pán Pavel. Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našu
ponuku. Zmenu termínu je možné vykonať najneskôr dva dni pred nástupom na
pobyt po dohode s ubytovacím zariadením. Následne nás kontaktujte na linke
zákazníckej podpory aby sme Vám voucheri zmenili aj systémovo.
Prajeme pekný deň.
Dobry deň chcela by som si rezervovať pobyt v termíne 25–27.8. 2022 môžem ho zaplatiť na mieste, ďakujem Miroslava
Dobrý deň pani Miroslava,
Objednávku je možné zaplatiť 3 spôsobmi:
bankovým prevodom, priamym vkladom na účet alebo môžete uhradiť
objednávku platobnou kartou online.
Žiaľ, platba na mieste nie je možná.
Prajem krásny deň.
Dobrý deň, pani Miroslava.
Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našu ponuku.
Vouchery na konkrétny dátum je možné zakúpiť prostredníctvom platobnej
karty na portáli Zľavomat.sk.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok Vám radi pomôžeme. Prajeme
pekný deň.
Dobrý deň, môže sa prísť k vám aj so psíkom – čivava? Aký by bol príplatok? Prišli by sme dvaja dospelí + dve deti na dve noci. Ďakujem
Dobrý deň , nech sa páči , môžte so psíkom , cena je 15,00 EUR / deň
Dobrý deň, viete prosîm zabezpečiť
bezlepkové stravovanie pri pobyte pre 2 osoby jednej z nich?
Dobrý deň pani Eleonóra,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 337 744 200 alebo
emailom: info@diana.sk
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Zdravím mohli by sme iba rezerváciu? A platiť až na mieste keď prídeme?? 11.6 až 13.6,, pre 2 osoby, 2 noci, rodinná izba.
mohli samozrejme, pridete a pri príchode urobíme spoločne poukaz, rezerváciu úprosím na info@diana.sk alebo tel 0908782835
Dobrý večer prosím mám záujem o pobyt u vás cez Zľavomat na štyri dni tri noci dve dospelé jedno dieťa je možné rezervovať do zajtra bez platby? Lebo mi ukazuje iba paltbu ďakujem
Dobrý deň prajem p.Boďová
Rezervovať je možné ale neviem o aký termín máte záujem .
Prosím kontaktujte nás na info@diana.sk
Pekný deň prajem .recepcia
Dobrý deň,aký veľký prosím je bazén?
Dobrý deň pani Veronika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Vonkajší bazén s celoročnou prevádzkou má rozmery 12 × 6 m – vchod
do bazéna je vo vnútri s možnosťou vyplávania von.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň,prosila by som si typ izby superion pre dve osoby.Bolo by to možne za rezervovať si ju?
Dobrý deň pani Mária,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Izby, ktoré sú k dispozícii sa Vám zobrazia pri objednávke.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, je možný pobyt aj na jednu noc?
dobry deň prajem , zavolajte prosimy na 0908782835