Wellness pobyt v Nízkych Tatrách pre páry aj rodiny
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň, hotel nám neoznámil, že je zatvorený, na tel. číslo na
recepcii – číslo nedostupné, napriek tomu sme vycestovali a na dverách
bol kontakt na údržbára ,ktorý povedal, že hotel nemá elektrinu, otvorenie
hotela nevedel oznámiť.
Z tohto dôvodu žiadam storno príp., adekvátnu náhradu na iný hotel
s neobmedzeným wellness pre 2 dosp.os +1 dieťa zadarmo s polpenziou.
S pozdravom Martonová
Dobrý deň pani Valéria,
veľmi nás mrzí vzniknutá situácia.
Prosím, napíšte nám Vašu požiadavku a číslo Vášho voucheru, o ktorý
sa jedná na podpora@zlavomat.sk.
Situáciu budeme riešiť.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý večer. Chcem sa spýtať či je hotel otvorený, lebo na internete som našiel recenzie z pred pár dní že hotel je zatvorený. Ľudia sa tam prehnali a nikto nedal o tom vedieť.
Dobrý deň pán Miloš,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Hotel je momentálne, žiaľ, z technických príčin zatvorený. Prosím, pre
bližšie informácie ohľadom znovuotvorenia Vám odporúčame sa obrátiť
priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 911 747 774 alebo emailom: recepcia@mytohotel.sk.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý večer chcela by som sa spýtať od koľkej do koľkej je večera? A do koľkej je možné sa ubytovať? Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň pani Lenka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Check in je možný od 14:00, chcek out do 10:00. Prosím, pre bližšie
informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na
prevádzku na tel. čísle: +421 911 747 774 alebo navštíviť ich
internetovú stránku: www.mytohotel.sk.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý den
Chcela by som sa spýtať, či apartmán pre 5 osôb zahŕňa 2 izby
s prístelkou alebo iba 1 izbu?
Dobrý deň nemôžem sa k vám dovolať na číslo ktoré máte na stránke. Máte aj iné číslo? Ďakujem
Dobrý deň pani Ružena,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Nám do Zľavomatu sa dovoláte na tel. číslo: +421 232 177 321 každý
pracovný deň od 8:00 do 18:00, alebo nám kedykoľvek napíšte na e-mailovú
adresu: podpora@zlavomat.sk.
Pokiaľ máte záujem sa spojiť priamo s hotelom, odporúčame sa Vám na nich
obrátiť telefonicky v čase medzi 10:00 a 14:00 alebo emailom na: recepcia@mytohotel.sk.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den.ako U vas funguje welnes cast?odkedy a dokedy mate otvorene?chystame sa K vám na trojdnovy pobyt.
Dobrý deň pani Žaneta,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V ponuke je neobmedzený vstup do hotelového wellness centra, ktoré je
otvorené: pondelok – nedeľa 16:00 – 21:00. Pre rezerváciu wellness mimo
otváracích hodín pre skupiny je potrebné kontaktovať recepciu hotela na
tel. č.: +421 911 747 774.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Dá sa platiť aj Callio kartou?
Dobrý deň pani Anna,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Objednávky na našej stránke nie je možné platiť touto kartou a ak ste mali
na mysli v hoteli, treba kontaktovať priamo ich.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den,chcem sa opitat ako je to z malými hlodavcami ,ci si mozme zobrat zo sebou aj male morske prasiatko v malej klietke cca 60×25cm ci je to mozne a ci je aj doplatok nejaky? Dakujem za odpoved
Dobrý deň Vám prajeme,
Za domáce zvieratko je doplatok 10 € / noc.
Budeme radi, keď nás prídete navštíviť ! :)
Dobrý deň,sme fajčiary,chcem sa opýtať či sa u vás fajčí na balkóne.dakujem za odpoved
Dobrý deň Vám prajeme,
Ďakujeme krásne za Vašu otázku.
Fajčenie je možné aj na balkónoch aj v celom exteriéry.
Dobry den. Daju sa u vas pozicat bicykle a aj ebiky?
Dobrý deň Vám prajeme,
Priamo v našom zariadení sa bicykle ani ebiky zapožičať nedajú, na
blízku je však viac požičovní :)
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň akurát čítam, že hotel je zatvorený a to len náhodne čítam, lebo hatel nás o ničom neinformoval a to máme termín nástupu 4.7.2022 a teraz sa dozviem toto… Dovolať sa tam nedá a na email nikto neodpovedá, hlavne ze som zaplatil dovolenka v práci vybavená a rodina sa teší a hotel ala mŕtvy svab. Ako sa dá stornovať a vrátiť peniaze aby som mohol šikovné niečo iné zarezervovat na dátum od 4.7.2022 do 8.7.2022.co teraz robyt…? Lukáč
Dobrý deň pán Milan,
veľmi nás mrzí vzniknutá situácia.
Prosím, napíšte nám Vašu požiadavku a číslo Vášho voucheru, o ktorý sa jedná na podpora@zlavomat.sk. Situáciu budeme riešiť.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.