Dovolenka pri chorvátskom Zadare: hotel priamo pri pláži a bohatá polpenzia
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň. Nejde mi navoliť pobyt pre 4 osoby (2 dospelí a 2 deti – 3 a 6 rokov). Ako mám postupovať.
Dobrý deň, pani Lucia.
Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našu ponuku. Kontaktujte nás
prosím na zákaznícku podporu, kde Vám pomôžeme s navolením počtu osôb,
prípadne s celým postupom. Telefonický kontakt:+421 232 117 321.
Prajeme pekný deň.
Sme 5 dospelí a 4 deti (5,4,3,2) rokov) .Musím kúpiť 3 vouchery. V košíku má nepustí nahodiť 3 ks.
Dobrý deň, pani Renáta,
ďakujeme za Váš záujem o využitie našich ponúk.
Prosím, kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk, alebo
telefonicky +421 232 117 321, pomôžeme Vám s vytvorením objednávky.
Tešíme sa na spoluprácu.
Príjemný deň prajeme.
Dá sa ubytovať dve dospelé osoby a dve deti (5,8r.)
Dobrý deň, pani Ivana.
Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našu ponuku. Áno, pobyt sa dá
zakúpiť aj pre dve dospelé osoby a dve deti. Je potrebné si takýto počet
osôb navoliť priamo pri výbere variantu daného vouchera.
Prajem pekný deň.
Prosím Vás pri hotely je piesočnatá pláž?
Prosím Vás pri hotely je piesočnatá pláž?
Dobrý deň pani Monika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Priamo pri hoteli by sa malo nachádzať betónové mólo, v blízkosti je
všaj aj viacero piesočnatých pláží nakoľko oblasť Privlaka ja známa
svojimi dlhými, plytkými, piesočnatými plážami. Pre bližšie informácie
ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa navštíviť internetovú stránku
hotela: www.hotel-laguna.net.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Zmena typu izby (začiatok a koniec sezóny 330€) nedá sa mi navodiť pre 2 osoby s balkónom a výhľadom na more
Dobrý deň pani Martina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pokiaľ sa Vám nedá niečo zvoliť v objednávke, nie je to už k dispozícii.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.