Netermínovaný variant: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +36–36/313–670, +36–36/310–287, +36–36/22–577 alebo e‑mailom na info@koronahotel.hu (anglicky, nemecky alebo maďarsky).
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš kontaktný formulár.
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Užitočné: Od 1. 9. 2021 majú všetky ubytovacie zariadenia v Maďarsku povinnosť digitalizácie dokladov. Nezabudnite si preto so sebou vziať občiansky preukaz alebo cestovný pas, a to aj pre deti, bez ohľadu na vek.
Rezerváciu môžete 3 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 3 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Hello! We would like to stay at your hotel between 23rd and 25th November. We
have two questions related to the stay. First, what time do you serve dinner?
Second, is it possible to take the wine cellar tour during the stay? (ideally in
the evening on the 24th November)
Hotel Korona**** Eger
Dear Michal,
Thank you for your intrest. We serve our dinner between 6–9 pm. Yes, it is
possible to take wine cellar tour. It will start from 4 or 5 o'clock, but is
enough apply to when you will arrive to the hotel.
If you have any question, let us know.
Best regards,
Zsófia Klug
Reception
Tomáš
Hello there!
I would like to ask, whether the wine cellar tour within the coupen has a wine
tasting as well or we need to buy it in addition? If so, how much does the wine
tasting cost?
Thank you in advance for response
Hotel Korona**** Eger
Dear Tomas,
The price include only the wine tour, but if you want to have the wine tasting
program, you need to pay extra fee.
It depends on the package but the price between 3.500–4.800 HUF. You need to
apply for this program here on the spot.
Best regards,
Laura Bányai
Silvia Kovacsova
Dobrý deň chcem sa spytať či by sa dala objednať jedna izba od
03,06,2022 na dve noci pre dve dospelé osoby
Izba s balkonom by bola super
Hotel Korona**** Eger
Dear Silvia!
We have a free room for the specified period, which you can book even through
the zlavomat.
If you need any help, please contact us by email: info@koronahotel.hu
Best regards,
Hotel Korona Reception
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Hello! We would like to stay at your hotel between 23rd and 25th November. We have two questions related to the stay. First, what time do you serve dinner? Second, is it possible to take the wine cellar tour during the stay? (ideally in the evening on the 24th November)
Dear Michal,
Thank you for your intrest. We serve our dinner between 6–9 pm. Yes, it is possible to take wine cellar tour. It will start from 4 or 5 o'clock, but is enough apply to when you will arrive to the hotel.
If you have any question, let us know.
Best regards,
Zsófia Klug
Reception