Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 557 290 666 / +421 918 698 502 alebo e‑mailom na recepcia@penzionhradbova.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Po dohode na recepcii je možný skorší check in a neskorší check out.
Online rezervácie: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť Vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že požadujete ubytovanie v izbe s manželskou posteľou, overte si jej dostupnosť telefonicky, či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu Vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu, prosím, požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii Vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte Vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den, je u vas moznost (bezplatneho) parkovania? Pripadne nieco
v okoli? Dakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Miroslav,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pre ubytovaných hostí je k dispozícii parkovanie zadarmo. Prosím, pre
bližšie informácie ohľadom parkovania Vám odporúčame sa obrátiť priamo
na prevádzku na tel. čísle: +421 918 698 502 alebo emailom: recepcia@penzionhradbova.sk.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Marienka Frankova
Dobrý deň, ponúka daný penzión aj obedy a večere,(samozrejme za
príplatok)?a ak áno, je následne možne vystaviť to spolu na faktúru pre
zamestnávateľa (kvôli rekreačnému poukazu)?ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Mária,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Penzión Hradbová ponúka iba raňajky formou bufetových stolov a
k dispozícii je tiež kaviareň na posedenie si pri káve, čaji,
alkoholických alebo nealkoholických nápojoch. Všetky útraty v hoteli budú
účtované na doklade z hotela, ktorý je možné doložiť zamestnávateľovi
na preplatenie čiastky.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, je u vas moznost (bezplatneho) parkovania? Pripadne nieco v okoli? Dakujem.
Dobrý deň pán Miroslav,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pre ubytovaných hostí je k dispozícii parkovanie zadarmo. Prosím, pre bližšie informácie ohľadom parkovania Vám odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 918 698 502 alebo emailom: recepcia@penzionhradbova.sk.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.