Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 18 20 25 451 alebo e‑mailom na rezerwacja@hotelharnas.com (anglicky alebo poľsky).
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš kontaktný formulár.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, ak mám záujem o tento pobyt a v hlavičke je písané že
s raňajkami a 3 hod vstupom do aquaparku/pobyt, znamená to že je v cene
3hod vstup do aquaparku pre obidve osoby alebo len pre jednu a za jednu treba
následne na mieste doplatiť? ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Simona,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Tento voucher je pre 2 osoby.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Zlatica
Dobrý deň dá sa u vás dokúpiť vecera
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Zlatica,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom možnosti doplatenia večere Vám
odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +48 18 202 54
50 alebo emailom: rezerwacja@hotelharnas.com.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Jana Hališčáková
vybrala som si pobyt JAR alebo JESEŇ: Pobyt s raňajkami a 3 hod. vstupom
do aquaparku Termy Bukovina
2 osoby, 3 až 15 dní (2 až 14 nocí) – Platnosť do 23. 6. 2022 a
1. 9. – 22. 12. 2022 za 149 eur a ked som rezerervolala datum 3.6. do
5.6. uz bola cena 164 eur. nie je tam uvedene, ze ta nizsia cena je
cez tyzden
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pod kalendárom, kde je možné zvoliť Vami preferovaný termín je uvedené,
že cena sa môže v jednotlivých dňoch líšiť. Spravidla to platí najmä
pri víkendových pobytoch alebo pri rozdielnom variante izieb.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Jarka Palencarova
Dobry den je mozne sa ubytovat aj dietatom?
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Jarka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Do tohto hotela môžu ísť len dospelé osoby.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, ak mám záujem o tento pobyt a v hlavičke je písané že s raňajkami a 3 hod vstupom do aquaparku/pobyt, znamená to že je v cene 3hod vstup do aquaparku pre obidve osoby alebo len pre jednu a za jednu treba následne na mieste doplatiť? ďakujem
Dobrý deň pani Simona,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Tento voucher je pre 2 osoby.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.