Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 905 659 537 alebo e‑mailom na managerorchidea@gmail.com.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobrý deň, nemôžem dokončiť rezerváciu izby, pretože nie som ochotná
napísať úplne všetky údaje z mojej platobnej karty len pre
rezerváciu..nestačilo by vám číslo karty??
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Ľubomíra. Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem
o našu ponuku.
Pokiaľ si zvolíte voucher priamo na termín, je možná iba platba bankovou
kartou online, kde je potrebné uviesť všetky údaje.
Ak si zvolíte otvorený voucher bez termínu, vtedy je možné objednávku
hradiť aj bankovým prevodom, keďže jeho spracovanie trvá 2–4 pracovné
dni. Následne Vám po prijatí platby príde voucher a s voucherom si
rezervujete termín priamo s ubytovacím zariadením emailom/telefonicky.
Prajeme pekný deň.
Eva Šuhajdová
dobrý deň , otázočka keď by som si objednala pobyt na 5 noci tak
dostaneme stále len ten 1 vstup do termálneho kupaliska
Corvinus…dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Eva,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, pri variantoch pobyt s polpenziou a pobyt s dlhou platnosťou vrátane
leta je v cene 1× celodenný vstup na termálne kúpalisko Thermal Corvinus
Veľký Meder pre 2 osoby, ktorý môžete využiť 1× kedykoľvek počas
Vášho pobytu.
Prajeme Vám pekný deň.
Kutakova Adriena
Dobry deň máte bezbarierové izby a výťah, elebo izby na prízemí?
Spa & Wellness Hotel Orchidea***
Dobrý deň, áno mám k dispozícií aj bezbarierové izby aj výťah
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, nemôžem dokončiť rezerváciu izby, pretože nie som ochotná napísať úplne všetky údaje z mojej platobnej karty len pre rezerváciu..nestačilo by vám číslo karty??
Dobrý deň, pani Ľubomíra. Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našu ponuku.
Pokiaľ si zvolíte voucher priamo na termín, je možná iba platba bankovou kartou online, kde je potrebné uviesť všetky údaje.
Ak si zvolíte otvorený voucher bez termínu, vtedy je možné objednávku hradiť aj bankovým prevodom, keďže jeho spracovanie trvá 2–4 pracovné dni. Následne Vám po prijatí platby príde voucher a s voucherom si rezervujete termín priamo s ubytovacím zariadením emailom/telefonicky.
Prajeme pekný deň.