Pôvodná už ukončená ponuka

Poznávací let vetroňom LET L-23 SUPER BLANÍK s možnosťou pilotovania

Lietaj.me Spišská Nová Ves  (mapa)

Nenechajte si ujsť nové ponuky podniku Lietaj.me

Postrážime, aby vám už žiadna nová ponuka neutiekla.

 Upozorniť na nové ponuky
Mapa
© OpenMapTiles  © Prispievatelia OpenStreetMap

Podobné ponuky, z ktorých si určite vyberiete

Zobraziť viac podobných ponúk

Zobraziť pôvodnú ponuku

Prehľad ponuky

Varianty (2)
Let 2-miestnym vetroňom so skúseným pilotom
Po dohode možnosť pilotovať vetroň
Let ponad Spišskú Novú Ves a historickú Levoču

Človek sa môže tešiť každý deň z maličkostí, ktoré mu prináša bežný život. Raz za čas je však skvelé tešiť sa aj z veľkých zážitkov, na ktoré nikdy nezabudnete. Let vetroňom nepochybne patrí do tejto kategórie.

Užite si úchvatný výhľad, preleťte ponad najväčšiu kostolnú vežu v strednej Európe v Spišskej Novej Vsi a spoznajte z vtáčej perspektívy historickú Levoču, ktorá je zapísaná na zozname svetového kultúrneho dedičstva UNESCO. Ak si trúfnete, tak si môžete vyskúšať aj pilotovanie.

Váš let sa začína na letisku v Spišskej Novej Vsi. Na výber máte dva varianty s rôznou dĺžkou letu. Súčasťou zážitku je aj krátka inštruktáž, počas ktorej sa zoznámite s vetroňom a dozviete sa dôležité informácie o bezpečnosti.

Náš tip: Hľadáte jedinečný darček pre milovníka lietadiel či dobrodruha? Ste na správnom mieste!

Akým lietadlom poletíte?

LET L-23 SUPER BLANÍK je dvojmiestny celokovový vetroň s hornoplošnou konštrukciou, ktorý je určený najmä pre pilotný výcvik, vrátane nácviku vyššej pilotáže. LET L-23 SUPER BLANÍK je bezmotorové lietadlo so štíhlym trupom a veľkým rozpätím krídel.

Svoj let začína každý vetroň pomocou aerovleku. Vetroň je ťahaný na lane za motorovým lietadlom, ktoré ho dostane do vzduchu. Počas letu sa využívajú stúpavé termické prúdy a kĺzavý let, rovnako, ako pri krúživom lete dravých vtákov. Doslova tak môžete „vidieť svet z vtáčej perspektívy“.

Prečítajte si viac o tzv. termickom lietaní (TU kliknite)

Zaujímavosti o lietadle LET L-23 SUPER BLANÍK

  • Vývoj vetroňa začal v roku 1954 
  • Ak je obsadený jednou osobou, je vhodný aj na základnú akrobaciu
  • Posádka Blaníka sedí za sebou
  • Väčšina častí vetroňa je vyrobená z duralového plechu, poťah je pripevnený pomocou nitov

Dôležité obmedzenia (TU kliknite)

Hore