Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +48 694 352 526 alebo emailom na apartamenty@dw-jedrol.pl (poľsky alebo anglicky)
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Z dôvodu veľkého záujmu (hlavne o víkendový pobyt) odporúčame kontaktovať ubytovacie zariadenie vopred pred zaplatením voucheru z dôvodu overenia dostupných termínov.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
How about acommodating with 2years old child? we can bring our own travel
cot, but what about price? can I buy 1 voucher for 2 people and pay the price
for a child on site? Thank you.
Zlavomat.sk
Hello,
thank you for your question and for your interest in our offers.
Please, for more information regarding your question, we recommend you
contacting the hotel directly: +48 694 352 526 or apartamenty@dw-jedrol.pl.
Thank you for understanding,
We wish you a nice day.
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +48 694 352 526 alebo
emailom: apartamenty@dw-jedrol.pl.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den chcem sa spytat je mozne si tento pobyt objednat aj so stravou? vdaka
Dobrý deň prajeme, pani Paty, ďakujeme za Vašu otázku.
V našej ponuke sa táto možnosť, žiaľ, nenachádza, avšak odporúčame Vám kontaktovať priamo poskytovateľa služby a informovať sa o možnostiach.
Kontakt:
apartamenty@dw-jedrol.pl
+48 694 352 526
Prajeme krásny deň