V zmysle ust. § 7 ods. 6 písm. k) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote. Na základe uvedeného nie je v prípade zakúpenia vstupenky možné odstúpenie od zmluvy a žiadať vrátenie vstupné
Vouchery zakúpené na konkrétny termín nie je možné refundovať po skončení ich platnosti.
Dobry deň chcem sa opýtať začína to o 10tej a končí
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Petra,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď.
Žiaľ, daná ponuka už vypršala. Ak si želáte využiť služby
poskytovateľa aj bez zľavy, prosím neváhajte ich kontaktovať emailom: info@super.sk alebo navštívte
ich internetovú stránku:
supermedia.sk.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Martina
Dobry den, rodinnny listok 2+2 mozu vyuzit aj 4 dospele osoby alebo len 2 +
2 deti?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Martina.
Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našu ponuku. Rodinná vstupenka je
pre 4 osoby staršie ako 3 roky.
Prajeme pekný deň.
Patrícia Kollárová
Dobrý deň. Môžem sa opýtať deti do 3 rokov majú vstup zdarma ?
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Patrícia.
Ďakujeme za otázku a za záujem o našu ponuku. Dieťa do veku 3 rokov
v sprievode dospelej osoby má vstup zdarma.
Prajeme pekný deň.
Anton Suchánek
Dobry den. Ked si tu objednam listky na zajtra do Rozpravkovolandu na
Č.kameni tak my pridu do emailu alebo si ich musim niekde vyzdvihnut. ?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Anton,
Lístky, ktoré sú zaplatené platobnou kartou online, alebo peňaženkou
Masterpass sú automaticky po pripísaní platby odosielané na e-mailovú
adresu. Je potrebné si však skontrolovať priečinky SPAM a reklamy, je
možné, že vouchre spadnú aj do týchto priečinkov. Prajeme
pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry deň chcem sa opýtať začína to o 10tej a končí
Dobrý deň pani Petra,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď.
Žiaľ, daná ponuka už vypršala. Ak si želáte využiť služby poskytovateľa aj bez zľavy, prosím neváhajte ich kontaktovať emailom: info@super.sk alebo navštívte ich internetovú stránku:
supermedia.sk.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.