Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 18 265 44 77 alebo na kontakt@podkotelnica.pl.
Pri rezervácii je potrebné uviesť kód voucheru
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk. Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Check in 16:00 / Check out 10:00.
Prevádzkový čas wellness: 17:00 – 20:00.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Terma Bania: Upozornenie: Služby sú dostupné v rozsahu daných aktuálnych opatrení vlády v súvislosti so zabránením šírenia pandémie.
Deti do 3 rokov (2,99 r.) zdarma bez nároku na stravu a lôžko
Dve deti do 12 rokov (11,99 r.) na prístelke:
raňajky: 23€/deň/dieťa
polpenzia: 29€/noc/dieťa
Dieťa staršie ako 12 rokov alebo dospelá osoba na prístelke:
raňajky: 33€/noc/osoba
polpenzia: 40€/noc/osoba
Vstupy do aquaparku Terma Bania pre extra osoby na prístelke - podľa aktuálneho platného cenníka aquaparku
DÔLEŽITÉ: Extra osoby sú povinné kúpiť si rovnaký variant F&B, ktorý je uvedený v balíčku. Príklad: Ak si hosť zakúpi balíček s raňajkami, deti a/alebo dospelí na prístelke sú povinní mať iba raňajky. Ak si hosť zakúpi balíček s polpenziou, deti a/alebo dospelí na prístelke sú povinní mať polpenziu (raňajky a večere).
Najneskôr 7 dní pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobrý deň, mám záujem o pobyt od 18.8 do 20.8. v danom penzióne.
Termín je voľný, len sa chcem spýtať. Máme tri detí, 2,3 a 6 rokov. Ako
píšete treba to vyplatiť na mieste. Nebude problém s počtom detí a ich
ubytovaním?
Vopred ďakujem za odpoveď
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Mária.
Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našu ponuku. Dieťa do veku 3 rokov
je bez nároku na lôžko, dve staršie deti budú mať k dispozícií
prístelku. Odporúčame Vám zadať počet detí priamo do poznámky pri kúpe
voucheru. Prajeme pekný deň.
Bubelinyova Andrea
Dobrý večer chcem sa opýtať že či sa dá u vás objednať pobit cca od
11.8 do 14.8 2022 deti dve 11 a 15 a dvaja dospelí ďakujem
Bubelínyová
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Andrea,
ďakujeme za Vašu otázku.
Dostupné kapacity sa Vám automaticky zobrazia a cena sa vypočíta po zvolení
variantu, vašich požiadaviek a počtu osôb.
Ak sa Vám tento termín nedá zvoliť, žiaľ, neevidujeme dostupné kapacity
v danom termíne.
Dobrý deň, mám záujem o pobyt od 18.8 do 20.8. v danom penzióne. Termín je voľný, len sa chcem spýtať. Máme tri detí, 2,3 a 6 rokov. Ako píšete treba to vyplatiť na mieste. Nebude problém s počtom detí a ich ubytovaním?
Vopred ďakujem za odpoveď
Dobrý deň, pani Mária.
Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našu ponuku. Dieťa do veku 3 rokov je bez nároku na lôžko, dve staršie deti budú mať k dispozícií prístelku. Odporúčame Vám zadať počet detí priamo do poznámky pri kúpe voucheru. Prajeme pekný deň.