Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 55 63 245 22 – 4 alebo +421 905 470 123.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online Termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou alebo izbu vyššieho štandardu (za doplatok), overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
dobrý deň. Pri wellnes pobyte na jednu noc v akom čase je nástup na
pobyt a v akom čase je odchod z pobytu
Hotel BANKOV****
Dobrý deň, check-in je od 14:00 a check-out je do 11:00. Hotel
Bankov****
Mária
Dobrý deň, prosím vás je nejaká možnosť ako sa z hotela dostať do
mesta v prípade, že by sme neprišli autom? Ďakujem.
Hotel BANKOV****
Dobrý deň, áno, samozrejme, do mesta sa dá dostať s mhd priamo zo
zástavky pred naším hotelom s jednym prestupom. Dovidenia
Mamak
Dobrý deň, dá sa wellnes centrum rezervovať vopred? Je vírivka
prístupná aj v zime?
Hotel BANKOV****
Dobrý deň, wellness je potrebné vždy rezervovať vopred kvôli obmedzenej
kapacite. Vírivka je prístupná aj v zime avšak momentálne je dlhodobo mimo
prevádzky z technických dôvodov, preto je potrebné sa informovať na
recepcii telefonicky alebo mailom. Hotel Bankov****
Aďka
V akom čase sa podávajú raňajky a večere
Ďakujem
Hotel BANKOV****
Raňajky sa počas pracovných dní podávajú od 7:00 do 10:00 a počas
víkendov a sviatkov od 8:00 do 10:00.
Večere sa podávajú denne od 18:00 do 21:00.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý deň. Pri wellnes pobyte na jednu noc v akom čase je nástup na pobyt a v akom čase je odchod z pobytu
Dobrý deň, check-in je od 14:00 a check-out je do 11:00. Hotel Bankov****