Otvorené vouchery: Overenie voľnej kapacity a rezervácia vopred na t. č. +421 252 623 593 alebo +421 905 504 418 alebo mailom rezervacie@primlyne.sk
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Je nutné si přístup do wellness zarezervovat na konkrétní čas? Pokud ano,
znamená to, že v tu danou chvíli to bude rezervováno jen pro nás? Jaká je
otevírací doba wellness? Děkuji.
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame
sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 252 623 593
, emailom na rezervacie@primlyne.sk
alebo navštíviť ich internetovú stránku: www.primlyne.sk .
Prajeme Vám pekný deň.
MILOTA SERESOVá
Dobrý den,je možný pobyt u vás so psíkom
BOUTIQUE HOTEL PRI MLYNE
Vážená pani Seresová,
áno, umožníme vám pobyt so psíkom.
Erika
Pekný deň prajem , je možnosť sa ubytovať prvý januárový týždeň
2023 ?
Ďakujem
BOUTIQUE HOTEL PRI MLYNE
Dobrý deň, bohužiaľ nie, v tomto období sme zatvorení kvôli
rekonštrukcii. Plánované otvorenie je 1.2.2023 S pozdravom Michal
Haramia
Maťa
Dobrý deň, ponúkate aj masáže? Ak áno aké + cena. Ďakujem.
BOUTIQUE HOTEL PRI MLYNE
Dobrý deň,
bohužiaľ masáže nemáme v ponuke.
Ľubica
Dobrý deň,
ako by som sa k vám dostala z Ba, keď nemám auto? Aký spoj
odporúčate?
Ďakujem
BOUTIQUE HOTEL PRI MLYNE
Dobry den prajem, autobusom zo Autobusovej stanice Nivy
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Hezký den,
Je nutné si přístup do wellness zarezervovat na konkrétní čas? Pokud ano, znamená to, že v tu danou chvíli to bude rezervováno jen pro nás? Jaká je otevírací doba wellness? Děkuji.
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 252 623 593 , emailom na rezervacie@primlyne.sk alebo navštíviť ich internetovú stránku: www.primlyne.sk .
Prajeme Vám pekný deň.