Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Pobyt v krásnom Hoteli Skalny*** v Zakopanom
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: Informácie a rezervácie na tel. č. +48 18 2019 100 alebo e‑mailom na adrese skalny@skalny.com.pl:
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
- Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou alebo máte záujem o izbu vyššieho štandardu, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie: 25 PLN/deň
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
- Zmeniť termín online rezervácie.
- Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
- Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
- Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň, vieme sa dostať do hotela na invalidnom vozíku?
Bez pomocy osób trzecich wjazd do hotelu dla osób niepełnosprawnych jest
niemożliwy.
Dobrý deň, je možné ubytovať 2 dospelých a dve deti (4 a 7 rokov) v jednej izbe? Aké lôžka budú v takomto prípade poskytnuté?
Dobré ráno,
Áno, táto konfigurácia je možná.
Ďalej sa v izbe nachádza manželská posteľ a rozkladacia pohovka pre
2 osoby.
Dzień dobry, Tak, taka konfiguracja jest możliwa. Wtedy w pokoju jest łóżko małżeńskie i 2 osobowa sofa rozkładana.
Dobrý deň je možné na izbe u vás ubytovať 2 deti jedno vo veku
5 rokov a jedno vo veku 17 a samozrejme 2× dospelí
Ďakujem za odpoveď
Áno, je to možné. Detské sedačky si môžete zakúpiť na webovej stránke Zlavomat.
Tak, jest taak możliwość. Można zakupić dostawki dla dzieci na stronie Zlavomatu.
Dobrý deň… Chcel som sa spýtať na otváracie hodiny do Wellnes? Ďakujem
Dobré ráno, SPA je otvorené od 8.00 do 22.00 hod.
Dzień dobry, SPA jest czynne w godzinach 8–22
Dobrý deň… aké sú otváracie hodiny pre vstup do bazéna? Ďakujem
Dobré ráno,
Kúpele sú otvorené od 8:00 do 22:00
Dzień dobry, SPA jest czynne w godzinach 8–22
Dobrý deň!
Pozerala som cez zľavomat nejaký pobyt pre moju mamu a jej 2 sestry, kedže
by sme im to chceli dať ako vianočný darček, s tým, že sa potom niekedy
v teplejších mesiacoch vyberú a oddýchnu si a dostala som sa ku Vášmu
hotelu. Chcem sa spýtať, či by bolo možné ubytovať 3 dámy spolu na
jednej izbe?
Ďakujem za odpoveď! Vlčková
Dobré ráno,
Áno, v izbe Premium je možné ubytovať 3 osoby.
Dzień dobry, tak ,jest możliwość zakwaterowania 3 osób ale w pokoju Premium.
Dobrý deň,
Chcem sa opýtať aká je teplota vody v bazéne a vo vírivke. Dá sa po
hoteli/reštauracií pohybovať aj s kočiarom?
Prosím Vás pobyt na termín od 2.1–6.1.2023 sa nedá objednať?
Ďakujem veľmi pekne
Teplota vody je cca 28°C
Toto stretnutie je uzavreté.
Temperatura wody to ok 28'C
Ten termin jest zamknięty.
Dobrý deň. Chceme prísť ku vám sa ubytovať. Mam male
bábätko(1 mesiac),z dokladov má ešte len rodný list,pás ešte nestihli
ej urobiť.Či stačí pre ubytovanie iba rodný list?
A druhá otázka,že nám tiež neide sa objednať izbu na 3 osoby.
Ďakujem.
Dzień dobry, w hotelu nie potrzebujemy dokumentu dziecka. Samotný akt pôrodu nestačí.
Dzień dobry, w hotelu nie potrzebujemy dokumentu dziecka.. jednak aby przekroczyć granicę, muszą mieć Państwo dowód osobisty lub paszport. Akt urodzenia nie wystarczy.
A na jeden voucher sa teda môžeme ubytovať 3 dospelé osoby na jednej izbe? lebo nejde mi vybrať možnosť 3 osoby. Ďakujem
Áno, je tu možnosť, neskôr si môžete vybrať 3 osoby.
Tak, jest taka możliwość, na późniejszym etapie można dobrać 3 osobę.
Dobrý deň, cez voucher mi nejde zakliknut termín od 5.1.-8.1.2023 máte prosím vtedy voľné cca 3izby? Ďakujem
Termín nie je k dispozícii
Termin nie jest już dostępny
Dobrý deň,
je v okolí dostupnosť lyžiarskych vlekov?
A aká by bola cena pre 3 dospelé osoby na dve noci napr.
26–28.12 alebo13–15.1. Ďakujem
Cena závisí od toho, akú možnosť Pani wybierze.
Lyžiarske vleky a klzisko sú vzdialené 1,5 km
Cena zależy jaką opcję Pani wybierze.
W okolicy do 1,5 km są wyciągi i lodowisko
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Je možné ubytovať 6 dospelých a 1 dvojročné dieťa , potrebné 3 dvojposteľové izby. Termín 6. – 10. apríl 2023.
Ďakujem
Dobré ráno,
Žiaľ, vianočný termín už nie je k dispozícii.
Dzień dobry,
Niestety termin świąteczny nie jest już dostępny.