Počas vašej dovolenky vám budeme 24/7 k dispozícii na SOS telefóne. Pomôžeme vám so všetkým.
Otvorené vouchery: Pobyt si rezervujte u CK Zanzo čo najskôr po zakúpení voucheru na e‑maili info@zanzo.cz – pri rezervácii uveďte kód voucheru. Lebo využite priamu rezerváciu podľa voľných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín v časti Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Ak sa vybraný dátum nezobrazí v kalendári, nie je možné ho rezervovať.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená zaväzná rezervácia termínu. Pre jeji dokončenie nám prosím pošlite na e‑mail info@ckzanzo.sk tyto informace:
mená a priezviská všetkých cestujúcich osôb
dátumy narodenia všetkých cestujúcich osôb
kódy všetkých voucherov
pri nesplnení vyššie uvedených podmienok voucher prepadá
V prípade individuálnych požiadaviek na typ izby či nastavenie iného počtu osôb, než umožňuje online rezervácia, kontaktujte kontaktujte zákaznícke oddelenie CK Zanzo od Zľavomatu na e‑maile info@ckzanzo.sk alebo telefóne +421 232 117 323.
Umožňuje maximálnu obsadenosť 2+1 (maximálne jedna prístelka pre dieťa do 11,9 rokov)
Pokiaľ si teda deti pridáte do rezervácie počas objednávky, je cena pobytu už konečná.
Dieťa do 5,9 rokov vr. stravovanie zadarmo, bez nároku na lôžko. V prípade záujmu o prístelku alebo detskú postieľku uveďte túto požiadavku do poznámky a doplatok vo výške 450 Kč/prístelka či postieľka/noc uhradíte po príchode na recepcii.
V prípade individuálnych požiadaviek na typ izby či konfiguráciu iného počtu osôb ako online rezervácia umožňuje, kontaktujte zákaznícke oddelenie CK Zanzo od Zľavomatu na e-maile: info@ckzanzo.sk alebo telefónu: +421 232 117 323.
Rezerváciu môžete 2 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.