Rezerváciu môžete zmeniť 24 hodín pred rezervovaným termínom. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". V prípade zrušenia rezervácie menej než 24 hodín pred dohodnutým termínom, alebo v prípade, že sa na termín nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Rezerváciu s online rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Voucher bez termínu môžete v rámci 14dňovej lehoty stornovať, alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
dobrý deň, máme 15 ročnú dcéru radi sa ako dieťa alebo už ako
dospelá keďže mládež v kolónke uvedenú nemáte. Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame
sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 554 669 200
, emailom na info@zlatyhyl.sk
alebo navštíviť ich internetovú stránku: www.zlatyhyl.sk .
Prajeme Vám pekný deň.
Dominika
Dobry den,
v pripade zakupenia privatneho vstupu za 150 eur, je privatny len VIP
wellness, alebo by sme boli sami v celom wellnesse?
Dakujem.
Wellness Zlatý Hýľ
Dobrý deň,
Ďakujeme za otázku. Pri zakúpení privátneho vstupu máte privátnu len VIP
wellness zónu- vlastná šatňa, sprchy, sauna, vírivka, oddychová zóna,
ostatné časti wellness sú dostupné aj iným zákazníkom.
ĎAkujem za pochopenie.
Miro
Dobrý deň, budú prosím znovu dostupné 1.5h vstupy do bazéna+fitka a 2h
aj do wellness? Mali sme ponuku uloženú a vypredali sa. Radi by sme si ich
kúpili. Vopred vďaka.
Wellness Zlatý Hýľ
Dobrý deň. Poukazy sú opäť k dispozícii.
Ďakujeme za záujem!
Peter
Dobry den,vstup do Wellness centra bez plaviek,cize aj do bazena ci len sauny
a pod.?
Wellness Zlatý Hýľ
Dobrý deň prajem, Vstup do wellness centra (sáun) je povolený iba bez
plaviek, v plachte, ktorú Vám poskytneme. Do bazéna je vstup
v plavkách.
Robert Karen
Dobrý deň, akú teplotu ma plavecky bazén? Ďakujem
Wellness Zlatý Hýľ
Dobrý deň,
27–28C
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý deň, máme 15 ročnú dcéru radi sa ako dieťa alebo už ako dospelá keďže mládež v kolónke uvedenú nemáte. Ďakujem
Dobrý deň, pani Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 554 669 200 , emailom na info@zlatyhyl.sk alebo navštíviť ich internetovú stránku: www.zlatyhyl.sk .
Prajeme Vám pekný deň.