Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Skvelý relax v poľských Tatrách v legendárnom Bachleda Hotel Kasprowy****
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: po zakúpení voucheru si overte dostupnosť voľného termínu telefonicky na tel. č. +48 182 024 023 alebo e‑mailom na rezerwacja@kasprowy.pl (poľsky alebo anglicky)
- Pri rezervácii je potrebné zadať kód Voucheru
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- Recepciu treba vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii v deň zakúpenia voucheru.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
- Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 182 024 023 alebo e‑mailom na rezerwacja@kasprowy.pl (poľsky alebo anglicky).
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš kontaktný formulár.
UPOZORNENIE: Deti do 14 rokov môžu využívať priestory vodno-saunového centra výhradne pod dohľadom dospelej osoby, ktorá je za ne zodpovedná. Staršie deti môžu na zodpovednosť svojich rodičov/zákonných zástupcov využívať vodný a saunový svet aj samostatne.
- Domáci maznáčikovia: 150PLN/noc (Potrebný je aj očkovací preukaz zvieraťa.)
- Wi-Fi zadarmo
Zmena rezervácie zdarma: Rezerváciu môžete bezplatne zmeniť 7 dní pred začiatkom pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 7 dní dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehoty od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 7 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň chcem sa spýtať či na pobyt s polpenziou 2+1(11rokov) +1 do 2rokov by mohlo byť aj 3rocne dieťa samozrejme bez nároku na lôžko a stravu. Dakujem
Vážený pán Miroslaw,
.Ďakujeme za Váš záujem o náš hotel.
Budú počas vášho pobytu 2 alebo 3 deti,
.Rezervačné oddelenie
.
Szanowny Panie Miroslawie,
Dziękujemy za zainteresowanie naszym Hotelem.
Czy podczas pobytu będzie 2 dzieci czy 3 dzieci?
Dział Rezerwacji
Dobrý deň chcel by som sa informovať keď si kupim u vás pobyt na 6 ci je vstup do všetkých časti wellnessu v cene pobytu alebo sa aj niečo pripláca …záujem o masáže a procedúry nemám iba o sauny vírivky a oddychovu zónu
V cene pobytu je zahrnutý celodenný vstup do wellness a kúpeľov. Procedúry sú za príplatok (masáže). Radi vás privítame a prajeme vám príjemný pobyt
.
Dzień dobrym wstęp do wellnes i Spa jest w cenie pobytu. Zabiegi są
dodatkowo płatne (masaże). Zapraszamy i życzymy udanego pobytu
Dobrý deň, aký je systém parkovania v hotely. Je potrebné si parkovacie miesto rezervovať vopred ? Parkovne sa platí vopred?
V areáli hotela sa nachádza strážené parkovisko, nestrážené parkovisko a podzemná garáž.
Parking sa platí na recepcii pri registrácii.
.
Na terenie hotelu jest parking strzeżony, niestrzeżony oraz garaż
podziemny.
Parking płatny jest w recepcji przy zameldowaniu.
Dobrý deň,neviem sa dostať ku konečnej cene na pobyt pre 2 dospelých a 2 deti vek 7 a 10 s oolpenziou,od 7.8.do 12.8.23 Dakujem
Dobré ráno,
treba si rezervovať 2 izby (môže to byť Štúdio, t.j. 2 izby prepojené vnútorným priechodom). Izby Deluxe 1 968 EUR alebo izby Deluxe Mountain View 2 218 EUR.
Dzień dobry,
należy dokonać rezerwacji na 2 pokoje (może być Studio czyli 2 pokoje
połączone ze sobą wewnętrznym przejściem). Pokoje Deluxe w cenie 1968 €
lub pokoje Deluxe z widokiem na góry w cenie 2218 €.
Dobry den, chcela by som pobyt na 5 noci v termine 30–
pre 2 dospele osoby + 2 deti 7 a 4 rocne. Idealne rodinna izba alebo
apartman. Akym sposobom mam vytvorit rezervaciu, neda sa mi druhe dieta zadat.
Dakujem
Dobré ráno,
treba si zarezervovať 2 izby (do komentára uveďte Štúdio, t.j. 2 izby prepojené vnútorným priechodom) alebo si vyberte Deluxe Junior suite s výhľadom na hory.
Dzień dobry,
należy dokonać rezerwacji na 2 pokoje (w komentarzu wpisać pokój Studio
czyli 2 pokoje połączone wewnętrznym przejściem) lub wybrać apartament
Deluxe Junior z widokiem na góry.
Dobry deň.
Sme 3 dospelý, aké ubytovanie respektíve izbu ,nám viete poskytnúť.
Mal by som záujem o termín od 25.7 do 29.7.2023.
Ďakujem.
Dobré ráno,
Navrhujem Štúdiovú izbu (2 izby prepojené vnútorným priechodom) alebo Deluxe Junior suite s výhľadom na hory.
Dzień dobry,
proponuję pokój Studio (2 pokoje połączone wewnętrznym przejściem) lub
apartament Deluxe Junior z widokiem na góry.
Prosím Vás dajú sa požičať u Vás bicykle alebo mohli by sme si priviesť vlastne je možnosť si ich niekde uschovať ? Ďakujem krásne
Dobré ráno,
V centre Zakopaného si môžete požičať bicykle.
V hoteli nie je úschovňa bicyklov.
Dzień dobry,
rowery mogą Państwo wypożyczyć w centrum Zakopanego.
W hotelu nie ma przechowalni na rowery.
Aká je cena parkovného na jednu noc?
Szanowny Panie Ladislavia,
Koszt parkingu niestrzeżonego to 20 zł/1 doba, strzeżonego (wymaga wcześniejszej rezerwacji) 30 zł-1 doba, garáž (wymaga wcześniejszej rezerwacji) 80 zł- 1 doba.
W sezóny wysokim czyli od lipca, parking niestrzeżony 25 zł-1 doba, strzeżony- 35 zł, garáž 100 zł- 1 doba.
Dział Rezerwacji
Szanowny Panie Ladislavie,
Koszt parkingu niestrzeżonego to 20 zł/1 doba, strzeżonego (wymaga
wcześniejszej rezerwacji) 30 zł-1 doba, garaż (wymaga wcześniejszej
rezerwacji) 80 zł- 1 doba.
W sezonie wysokim czyli od lipca, parking niestrzeżony 25 zł-1 doba,
strzeżony- 35 zł, garaż 100 zł- 1 doba.
Dział Rezerwacji
Dobrý deň, chceli by sme sa v júli ubytovať s 2-ročným dieťaťom, ale vôbec som nepochopila, či bude mať vôbec prístup do bazéna a wellnessu, čo je pre nás práve veľmi podstatné. Ďakujem pekne
Dobré ráno, dieťa vo veku 2 rokov má prístup do Aqua zóny (bazén a bazénik pre deti).
Relaxačná zóna (sauny, soľná jaskyňa, vonkajšia jacuzzi) pre deti je k dispozícii od 7 rokov.
Dzień dobry, dziecko w wieku 2 lat ma dostęp do strefy Aqua (basen i brodzik
dla dzieci).
Strefa Relaks (sauny, grota solna, zewnętrzne jacuzzi) dla dzieci jest
dostępna od 7 roku życia.
dobry den chcel by som sa opytat izby niesu aj take ktore maju dve miestnosti?kedze mame dieta a chceli by sme mat pre neho sukromie.dakujem.
Dobrý deň, máme rodinné izby (2 izby vedľa seba spojené prechodovými dverami) s výhľadom na Tatry aj s výhľadom na Szymaszkowu poľanu – tu je potrebné zakúpiť 2 vouchery 1×2 osoby a 1× 1 osoba
.Alebo apartmán, dvojizbový apartmán. Pozostáva z obývacej izby a spálne. v obývacej izbe je rozkladacia pohovka. na 1. až 3. poschodí sú posuvné dvere, ktoré oddeľujú obe miestnosti.
Tak sa na vás tešíme.
Pozývame vás
.
Dzień dobry, Mamy pokoje rodzinne (2 pokoje obok siebie połączone drzwiami
przechodnimi) zarówno z widokiem na Tatry, jak i z widokiem na polanę
Szymaszkowa.- tu należy zakupić 2 vouchery 1×2osoby i 1× 1 osoba
Lub apartament, dwupokojowy. Składa się on z pokoju dziennego i sypialni. w
pokoju dziennym jest rozkładana sofa. na piętrach 1 do 3 są przesówne
drzwi, oddzielające obydwa pokoje.
Zapraszamy
Dobrý deň, pri miniklube je uvedené, že je otvorený sezónne. Budú herne k dispozícii koncom mája? Ďakujem za odpoveď.
Dobré ráno,
.Hráreň je otvorená po celý rok. Animátori sú tu tiež celoročne, každý deň.
Radi vám pomôžeme.
Pozývame vás
.
Dzień dobry,
Sala zabaw czynna jest cały rok. Animatorki równiez są przez cały rok,
każdego dnia.
Zapraszamy
Dobrý deň,
vyberáme pobyt pre 2 dospelých a dieťa (2 roky), nie je mi jasné
z popisu, či to dieťa (2 roky) bude mať k dispozícii prístelku alebo
máme požiadať o detskú postieľku? Nie je naučené spať s rodičmi
v posteli.
Ďakujem.
Dobré ráno,
.Prosím, pridajte svoj komentár, poskytneme pre vaše dieťa prístelku alebo detskú postieľku.
Pozdravujem vás,
.Rezervačné oddelenie
Dzień dobry,
Proszę o dodanie komentarza, dostawimy dla dziecka dostawkę bądź
łóżeczko.
Pozdrawiam,
Dział rezerwacji
Dobrý deň!
Je možné prísť aj so psom?
Dakujem
Dobré ráno,
.Ano, môžete prísť so svojím psom. očkovacia knižka, vodítko a náhubok sú potrebné. môžeme pripraviť pelech pre psa a dať vám psie sušienky.
.Cena je 150 PLN na deň
.Pozývame vás
dzień dobry,
Tak można przyjechać z psem. wymagana jest książeczka szczepień, smycz
i kaganiec. możemy przygotować posłanie dla pieska oraz dac mieseczki.
Koszt to 150 zł doba
Zapraszamy
Dobrý deň. Chcel by som sa spýtať či je možné u vás zabezpečiť stravu pri intolerancii mliečnej laktózy. Ďakujem.
Dobrý deň, pán Huba,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +48 18 202 40 23, emailom na rezerwacja@kasprowy.pl alebo navštíviť ich internetovú stránku: www.kasprowy.pl.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň
Mali by sme záujem o pobyt u vás. Avšak sme rodina 2 dospelý a 2 deti.
/7 a 11 rokov/. Termín – 29.4.- 1.5.2023
Máme zakúpiť 2 vouchery?
Vouchery nie sú platné od 29.4. do 03.05.2023. Ak si želáte pobyt
v období od 29.4. do 01.05., kontaktujte nás na rezerwacja@kasprowy.pl
a my vám nájdeme vhodnú ponuku a termín, kedy môžete svoje vouchery
využiť.
Pozývame vás.
Margaret
dzień dobry,
vouchery nie obowiazują w terminie 29/04 do 03/05/2023. Jeżeli życza sobie
Państwo pobyt w terminie 29/04 do 01.05, prosimy o kontakt na adres rezerwacja@kasprowy.pl
znajdziemy odpowiednia ofertę oraz termin, kiedy mogą Państwo wykorzystać
vouchery.
Zapraszamy
Małgorzata
dobry den da sa u vas rezerrvovat pobyt v case od 7.4.23 do 10.4.23 velkonocne sviatky ? dakujem
Dzień dobry,
proszę o adres mailowy, prześlemy ofertę.
Dobrý deň, je tu aj nejaký detský svah a prípadne inštruktori lyžovania pre deti?
Dobrý deň, pani Radoslava,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +48 18 202 40 23 , emailom na rezerwacja@kasprowy.pl alebo navštíviť ich internetovú stránku: www.kasprowy.pl .
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, máme u Vás objednaný pobyt prosím o informáciu ohľadom balenia. Je pre hostí na izbe k dispozícií župan alebo je potreba si ho doniesť. Chcem predísť nepríjemnosti že do wellnesu alebo k bazénom pôjdeme iba v plavkách cez celý hotel v prípade ak by neboli na izbe župany. A je povolený vstup s kočiarom priamo do izby? Ďakujem za odpoveď.
Dobré popoludnie
V izbách sú k dispozícii župany.
Pozdravy
Dzień dobry W pokojach znajdują się szlafroki. Pozdrawiam
dobrý deň,
máte v okolí aj trate na bežecké lyžovanie?
dobrý deň,
Vedľa hotela sa nachádza lyžiarsky svah na poľane Šymaszkowa https://szymoszkowa.pl/trasy-narciarskie-zakopane/.
dzień dobry, Obok hotelu jest stok narciarski, na polanie szymaszkowej https://szymoszkowa.pl/trasy-narciarskie-zakopane/
Dobrý deň, mali by sme záujem ubytovať sa vo Vašom hotely, sme 4-členná rodina – deti vo veku 5 a 7. Je možné ubytovať sa v 1 izbe? Ďakujem.
Dobré popoludnie,
áno, možnosť s 1 dieťaťom, ktoré spí s rodičmi, alebo v apartmáne
s rozkladacou pohovkou
Dzień dobry, tak, opcja z 1 dzieckiem, które śpi z rodzicami lub w apartamencie z podwójną sofą
Dobry den.Chcem da ubytovat vo vasom hotely s manzelom.cize 2 dospele osoby v tetmine 22.12.2023 do 25.12.2023 cize 3 noci vianoce u vas.spravte nam kalkulaciu.nikde dpm nevidela ceny cez vianoce.
dobrý deň,
Na vianočný pobyt zatiaľ nemáme k dispozícii ponuku. ponuku budeme mať
približne v auguste. Nie ste vítaní
dzień dobry, Nie mamy jeszcze dostępnej oferty na pobyt świąteczny. będziemy mieli ofertę około Sierpnia. Zapraszam
Dobrý deň, ako je to u vás so skipasmi? Majú vaši hostia zvýhodnenú cenu?
ROZLÚČKA,
V hoteli sú k dispozícii skipasy za zvýhodnenú cenu pre
hotelových hostí
dzień dobry, Skipasy są dostępne w hotelu w znizkowej cenie dla gości hotelowych
Dobrý deň. Mala by som záujem o ubytovanie vo Vašom hoteli, ale sme 5 členná rodina. 2 dospelý a 3 deti vo veku 4,4. a 11. od 6.3 do 8.3.2023. ĎAKUJEM
Dobré popoludnie,
Mali by ste si zakúpiť dva kupóny a pri rezervácii pobytu požiadať o izbu
STUDIO (dve izby prepojené vnútornou chodbou).
Dzień dobry, należy wykupić dwa vouchery a rezerwując pobyt poprosić o pokój STUDIO (dwa pokoje połączone wewnętrznym przejściem).
Dobry vecer mate aj darcekove pobyty pre rodiny.
Dobré popoludnie,
O aké obdobie rezervácie máte záujem a koľko osôb (detí
v akom veku)?
Dzień dobry,
jaki termin rezerwacji Państwa interesuje oraz ile osób (dzieci w jakim
wieku) ?
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Deti budú 2.
11rokov a 3roky
Vo formulári sa dá zadať iba 2-rocne ako dieťa bez nároku na lôžko.
Moja otázka je, že či by mohlo byť aj 3rocne. Dakujem
Dobré ráno,
.Deti do 3 rokov majú vstup zdarma. Pri rezervácii uveďte deti vo veku 11 a 2 roky.
.
Dzień dobry,
dzieci do 3 lat są bezpłatnie. Dokonując rezerwacji proszę wpisać dzieci 11 i 2 lata.