Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom prostredníctvom našej zákazníckej podpory. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 232 117 321 alebo e‑mailom na podpora@zlavomat.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru – v prípade online termínu do poľa pre poznámku, v prípade otvoreného voucheru prostredníctvom e‑mailu alebo telefonicky.
Pri pobyte s viac ako 1 dieťaťom do 4 rokov je potrebné zakúpiť si apartmán Family alebo Family Mountain View - pri pobyte v apartmáne Family alebo Family Mountain View je možné ubytovať až 3 deti ZDARMA - 2 deti do 16 rokov na prístelke (so službami) a 1 dieťa do 4 rokov na lôžku s rodičmi (so službami) - počet a vek detí uveďte do poznámky
Pre zmenu termínu kontaktujte zákaznícke centrum na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu
alebo vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov.
Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať či je ďaleko k centru a ako je to
s parkovaním. S pozdravom Paula
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Scirankova,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, centrum mesta je vzdialené asi 1,5 km. Parkovisko je
k dispozícií s príplatkom 90PLN/noc.
Prajeme Vám krásny deň.
barbora
dobrý deň, chcela by som sa opýtať či má izba family 2+1 balkón?
Ďakujem za odpoveď
Radisson Blu Hotel & Residences *****
Milá Barbora,
Ďakujem Vám za Vašu správu. Dovoľujem si vás informovať, že
garantované balkóny sú k dispozícii len v apartmánoch Junior
s výhľadom na hory, apartmánoch s jednou spálňou s balkónom a kuchynkou
a apartmánoch s výhľadom na hory.
Thank you for your message. I kindly inform that guaraneted balconies are only
available in Junior Suite Mountain View, One-bedroom apartment with balcony and
kitchennete, and Suite Mountain View.
Best regards,
Kinga
Jakub Dvorštiak
Dobrý deň.
Prosím Vás aká je teplota vody v bazénoch? Je možné sa v nich kúpať aj
s troj mesačným dieťaťom?
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Dvorštiak,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame
obrátiť sa priamo na ubytovacie zariadenie, a to na tel. čísle +48 18 532
55 55 alebo mailom na reservations.zakopane@radissonblu.com.
Prajeme Vám krásny deň.
Táňa Říhová
Hezký den, chtěla bych se zeptat jestli bude hotel nabízet i zimní
pobyty? Moc děkuji za odpověď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Říhová,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, momentálne máme v ponuke iba variant s platnosťou do
20.12.2023.
Dobrý deň,
je možné objednať apartmán, teda oddelenú spálňu? Za aký príplatok?
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Monika,ďakujeme za Vašu otázku.
Hotel cez Zľavomat ponúka izby Standard, Premium alebo Family. Tieto izby
nemajú oddelené dve miestnosti.
Prajeme pekný deň.
Eva
Dobry den, rada by som si zakupila zajazd pre 6 dosp. osob a 6 deti
(3,8,8,11,11,12). V popise je pisane, ze az 3 deti do 15 rokov zdarma. Ale
nejde mi tam zadat vek druheho dietata vyssi ako 3 roky. Mame zaujem o pobyt
vo februari cez vikend alebo v marci. Vdaka
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Eva,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
3 deti je možné zadať v prípade, keď zvolíte na voucher len jednu
dospelú osobu.
Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať či je ďaleko k centru a ako je to s parkovaním. S pozdravom Paula
Dobrý deň, pani Scirankova,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, centrum mesta je vzdialené asi 1,5 km. Parkovisko je k dispozícií s príplatkom 90PLN/noc.
Prajeme Vám krásny deň.