Otvorený voucher: Dostupnú kapacitu si overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 914 338 829 alebo rezervacie@kupelecks.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online Termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou alebo izbu vyššieho štandardu (za doplatok), overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, prosím o informáciu, či liečivá voda Smerdžonka je aj vo
wellness bazéne alebo je v ňom len obyčajná voda z vodovodu ?
KÚPELE ČERVENÝ KLÁŠTOR Smerdžonka
Dobrý deň,
vo wellness centre, a teda v bazéne, nie je liečivá voda. Liečivá voda
Smerdžonka je súčasťou procedúry Vaňový kúpeľ, ktorý si viete
doobjednať, alebo si ju viete priamo „načapovať“ a piť počas
pobytu.
Jolana
Dobrý deň. Je aj pri wellness pobyte možnosť kúpania v liečivej vode?
Ďakujem.
KÚPELE ČERVENÝ KLÁŠTOR Smerdžonka
Dobrý deň,
v cene pobytového balíka je vstup do wellness centra. Ale máte možnosť si
vaňový kúpeľ alebo iné procedúry zakúpiť.
Ak máte iné otázky sme Vám k dispozícii.
Kristina
Dobry den, neodpovedali ste v predchadzajucej otazke – upratujete izby
kazdy den vo Wellness Penzióne Smerdžonka alebo nie?
KÚPELE ČERVENÝ KLÁŠTOR Smerdžonka
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa, že sme nereagovali na túto otázku.
Každý deň sa izby priebežne upratujú – vysype sa kôš, ak je to
potrebné, tak sa povysáva, na požiadanie vymenia uteráky.
Pri dlhodobých pobytoch, napr. kúpeľných pobytoch, vymieňa sa samozrejme aj
posteľné prádlo.
Ak má klient inú požiadavku v priebehu pobytu, stačí ju nahlásiť na
recepcii.
V prípade otázok sme Vám k dispozícii.
Kika
Dobry den, chcem sa opytat, vyhodu, pre ktoru by sme mali prist ku vam, lebo
zatial mate iba nevyhody. Ine kupele na Slovensku za tie iste peniaze maju
spojovacie chodby medzi budovami, u vas nie-nekomfortne nutite chodit po vonku
v dazdi a zime. V inych kupeloch kde sme boli su elektonicke skrinky a uteraky
sa zhadzuju pri skrinkach, lebo recepcia je to najluxusnejsie miesto, u vas
naopak, je to miesto odpadu, kde nutite za drahe peniaze este nosit klientov cez
poschodie ich mokre uteraky a plachty. V inych kupeloch su svedske bufetove
stoly u vas iba neprijemne vydajove – to sa bojite, ze klienti si nahodou
naberu za svoje peniaze viac ako by ste im vy pridelili? Je to neprijemne a ked
si mame za tie iste peniaze vybrat ine pro-zakaznicke kupele tak za tie iste
svoje peniaze si kupime vyssi komfort. Ine kupele sa zbabelo nevyhovaraju, ze
maju aj iny „druhotriedny“ typ klientov. Poskytujete vobec denne servis
izby? Dakujem za odpoved.
KÚPELE ČERVENÝ KLÁŠTOR Smerdžonka
Dobrý deň, mrzí nás, že vidíte na našom ubytovacom zariadení samé
nevýhody. Našim cieľom je, aby od nás hostia odchádzali spokojní a
oddýchnutí. Bohužiaľ, nie je v našich silách a možnostiach vyhovieť
Vašim požiadavkám. Máte už zakúpený voucher? Alebo ste už boli u nás
na pobyte? Ak si neprajete zúčastniť sa na pobyte, akceptujeme storno pobytu.
Nie preto, žeby sme Vás nechceli u nás ubytovať, ale ako sme spomínali
vyššie, niektoré veci nevieme zmeniť k Vašej spokojnosti. Preto ak máte
zakúpený voucher a neprajete si pricestovať, akceptujeme Vám storno poukazu
bez poplatkov. Barbora
Alex
Zdravim, chcem sa opytat, ci naozaj je to pravda co napisal Vas zakaznik
Marlucky v negativnom hodnoteni, ze ste „Celkom nelogicky ubytovavali
kupelnych hosti do welness hotela a welness hosti do kupelneho domu odkial treba
ist po vonku do welness(hlavne v zime nekomfortne). ?“ Urcite to zaujima aj
dalsich potencialnych zakaznikov., lebo je to teda riadna neprijemnost! Vratane
nosenia tych mokrych uterakov na recepciu a vydaja stravy namiesto volnych
bufetovych stolov s vasim problemom dokladania…
KÚPELE ČERVENÝ KLÁŠTOR Smerdžonka
Dobrý deň, áno, v prípade, že nie je Wellness Penzión Smerdžonka
k dispozícii, tak hostí presunieme do Domu zdravia, kde je vyšší štandard
ubytovania a aj cena pobytu je vyššia. Ak klient ale nesúhlasí
s ubytovaním v Dome zdravia, tak sa snažíme nájsť iný termín pobytu,
kedy je penzión dostupný. Veľa hostí siahne po kúpe lacnejšej verzii
pobytu a kúpi si otvorený voucher bez konkrétnej rezervácie termínu. A to
je problém, pretože penzión je veľmi často vypredaný. Systém
odovzdávania uterákov je taký ako uvádza klient. Ale doteraz sa nik
nesťažoval. Uteráky neprenášate veľké vzdialenosti. Máme viacero druhov
klientov, keďže sme aj kúpele, a niektorým veciam, ktoré iné hotely
nemajú, sa my nevyhneme, keďže sme kúpele. Podobne aj kúpeľná
reštaurácia je v inej budove. Hostia sa v našom areáli nevyhnú
prechádzaniu z budovy do budovy. Pevne veríme, že ale toto nie je
rozhodujúci moment, pre ktorý si u nás neužijete pobyt. Pekný víkend.
Barbora
Matej
Su teda medzi Vami spominanymi 3 budovami spojovacie chodby? Alebo je
potrebne sa obliekat, obuvat a ist v zime ci dazdi po vonku vzdy na
ranajky/obed/veceru/do bazena/na kazdu proceduru? Dakujem za odpoved.
KÚPELE ČERVENÝ KLÁŠTOR Smerdžonka
Budovy sú vedľa seba, ale prepojené nie sú. Barbora
Matej
Dobry den, chcem sa opytat, ci je potrebne chodit po vonku, alebo je vsetko
pohodlne pod jednou strechou co sa tyka vnutorneho bazena, restauracie aj
procedur. Dakujem.
KÚPELE ČERVENÝ KLÁŠTOR Smerdžonka
Dobrý deň, naše kúpele sú rozdelené do troch budov. Jedna budova je
reštaurácia, kde sa podáva strava. Druhá budova je Wellness Penzión
Smerdžonka, kde je ubytovanie a wellness centrum. Tretia budova je Dom zdravia,
kde ponúkame ubytovanie a v tejto budove prebieha väčšina procedúr. Ak
máte ďalšie otázky sme Vám k dispozícii. Barbora
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, prosím o informáciu, či liečivá voda Smerdžonka je aj vo wellness bazéne alebo je v ňom len obyčajná voda z vodovodu ?
Dobrý deň,
vo wellness centre, a teda v bazéne, nie je liečivá voda. Liečivá voda Smerdžonka je súčasťou procedúry Vaňový kúpeľ, ktorý si viete doobjednať, alebo si ju viete priamo „načapovať“ a piť počas pobytu.