Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den mozem sa opytat ponuka plati pre jednu osobu alebo dve? Treba zakupit ponuku dva krat kedy idu dve osoby?
Dobrý deň, Maria,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, počet osôb si zvolíte sami pri vyberaní termínu pobytu.
Prajeme Vám krásny deň.