Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. 0907 474 426 alebo e‑mailom na info@apartmanycredo.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezervácie odporúčame vykonať čo najskôr po zakúpení Voucheru.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
STORNO PODMIENKY PRE VOUCHERY ZAKÚPENÉ DO 16.4.2023:
Pre zmenu termínu kontaktujte zákaznícke centrum na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu
alebo vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov.
STORNO PODMIENKY PRE VOUCHERY ZAKÚPENÉ OD 17.4.2023:
Zmena rezervácie zdarma: Vašu rezerváciu môžete zdarma zmeniť 7 dní pred začiatkom pobytu. Zmenu termínu je možné vykonať výhradne cez zákaznícku podporu Zľavomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 7 dní dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 7 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať na raňajky. Informácia, že
prebiehajú v hoteli Amalia je aktuálna, prosím?
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Emma,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame
obrátiť sa priamo na ubytovacie zariadenie, a to na tel. čísle
+421 907 474 426 alebo mailom na info@apartmanycredo.sk.
Prajeme Vám krásny deň.
Miroslava
Dobry den,
chcela by som Vas poprosit o informaciu, ake je vybavenie kuchynky. Su
k dispozicii aj nejake hrnce a kuchynske nacinie alebo len prislusenstvo na
uvarenie kavy a caju?
Vdaka.
Apartmany Credo
Dobrý deň, áno máme kompletne vybavenú kuchynku.
Jan
Dobry den ako je to s domacim milacikom so psikom?
Apartmany Credo
Dobrý deň, môžete si zobrať aj psíka. Poplatok je 10 € / noc /
1 psík. Aká je to rasa? S pozdravom Apartmány Credo
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať na raňajky. Informácia, že prebiehajú v hoteli Amalia je aktuálna, prosím?
Ďakujem
Dobrý deň, Emma,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame obrátiť sa priamo na ubytovacie zariadenie, a to na tel. čísle +421 907 474 426 alebo mailom na info@apartmanycredo.sk.
Prajeme Vám krásny deň.