Relax v Kúpeľoch Brusno: krásne prostredie a liečebné procedúry na mieru
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň.Prosím vás sú k dispozícií aj župany?
Dobrý deň prajem, áno na každej izbe sú aj župany.
Dobrý deň. Poprosím vás, aká je teplota vody v termálnom bazéne. Ďakujem. Mária
Dobrý deň prajem. V Kúpeľoch Brusno termálny bazén nemáme. Máme len
rehabilitačný bazén a teplota vody 33 °C.
Dobrý deň,
nedarí sa mi zaplatiť u Vás pobyt cez počítač.
Čo mám urobiť?
Za odpoveď vopred ďakujem.
S pozdravom Miriam Jankovičová
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
V prípade, že Vám neprechádza platba je potrebné kontaktovať banku alebo zistiť denný limit na karte.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na emailovej adrese: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle:
+421 232 177 321
Prajeme pekný deň.
Dobrý deň, koľko by som musela doplatiť za vnučku – 11rokov
Dobrý deň prajem, kontaktujte priamo rezervačné oddelenie 0910 838328.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň prajem,
Pri objednávaní pobytu u vás som nevedel aktivovať rekreačný príspevok,môžem to pri nástupe na pobyt uplatňovať? Ďakujem za info. s pozdravom. Juraj.
Dobrý deň, pán Križan,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Potvrdenie o absolvovaní pobytu vieme dodatočne aktivovať len po zaslaní dokladu vystaveného hotelom, na ktorom bude: meno uplatniteľa, mená všetkých zúčastnených hostí, dátum pobytu, podpis a pečiatka alebo ak nám zákazník dá faktúru z hotela, na ktorom budú tieto údaje.
Po absolvovaní pobytu nám na mailovú adresu podpora@zlavomat.sk, prosíme, zašlite nasledovný doklad a potvrdenie Vám bude vystavené a zaslané.
Prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.