Otvorené vouchery: Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia e‑mailom na recepcia@hotelbystra.sk s predmetom e‑mailu: Zlavomat a textom e‑mailu, ktorý obsahuje meno, priezvisko, termín nástupu a tel. kontakt.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Pre zmenu termínu kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu, pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť
alebo vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zdravim, wellnes a bazény je možné používať aj v deň
odubytovania?
Hotel Bystrá***
Dobrý večer, áno, wellness centrum môžete využiť aj v deň odchodu do
12:00. Pekný večer, recepcia
Dušan
Dobrý deň dalo by sa u Vás ubytovať od 20 do 22 .10 ďakujem
Hotel Bystrá***
Dobrý večer, v danom termíne je hotel kompletne obsadený. Dostupnosť
termínu si viete skontrolovať aj cez kalendár pri našej sekcii. Pekný
večer, recepcia
Adriana Dojčáková
Dobrý deň, mali by ste pre nás izbu s dvomi prístelkami? Máme deti 4r a
12r. Ďakujem
Hotel Bystrá***
Dobrý večer, áno k dispozícii sú izby aj s 2 prístelkami. Dieťa do
5 rokov (vrátane) na lôžku rodiča je u nás grátis. V prípade, že by
ste aj pre mladšie dieťatko mali záujem o prístelku, doporučujeme
zakúpiť si variant pre 2 dospelé osoby a dieťa a za druhé dieťatko by ste
doplatili na mieste – poprosíme o spresnenie tejto informácie do poznámky
pri rezervácii, aby sme Vám vedeli priradiť vhodnú izbu. Pekný večer,
recepcia.
Július Drozd
Dobrý deň, prosím máme voucher pre dve osoby a chceli by sme brať so
sebou aj núka do 5 rokov s nárokom na prístelku, ako máme
postupovať.Dakujem Drozd
Dobrý deň, kód je 2701–8522–61R-105
Dátum od 18.9 do 20.9
Ďakujem Drozd
Hotel Bystrá***
Dobrý deň,
pobyt máte rezervovaný. Tak ako som Vám písala v emailovej správe.
S pozdravom
Recepcia
Daniela
Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať či sú večere poskytované formou
švédskych stolov. Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
Strava: Polpenzia
Raňajky sú formou bufetových stolov.
Večere sú formou bufetových stolov alebo formou výberu vopred
z pripraveného menu (podľa obsadenosti).
Prajeme pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Zdravim, wellnes a bazény je možné používať aj v deň odubytovania?
Dobrý večer, áno, wellness centrum môžete využiť aj v deň odchodu do 12:00. Pekný večer, recepcia