Otvorené vouchery: rezerváciu urobíte po zakúpení kupónu na tel. č. 045/558 30 61 alebo e‑mailom na rezervacie@jantardudince.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 5 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 5 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, dajú sa počas pobytu dokupovať procedúry na mieste?
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Lenka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame
obrátiť sa priamo na hotel, a to na tel. čísle +421 455 583 061 alebo
mailom na rezervacie@jantardudince.sk.
Prajeme Vám krásny deň.
Ingrid Gažicová
Dobrý deň .Je povolený vstup do sauny aj s dieťaťom?Vek
7rokov.Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Gažicová,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame
obrátiť sa priamo na ubytovacie zariadenie, a to na tel. čísle
+421 455 583 061 alebo mailom na rezervacie@jantardudince.sk.
Prajeme Vám krásny deň.
Jaro
Dobrý deň čo znamenajú modrou vyznačené dni
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Jaro,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Modrou farbou sú v kalendári vyznačené dni, počas ktorých majú
v ubytovacom zariadení voľné kapacity a môžete sa u nich ubytovať.
Prajeme Vám krásny deň.
Mariana
Dobrý deň, ako je to z bezlepkovou stravou?
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Mariana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame
obrátiť sa priamo na hotel, a to na tel. čísle +421 455 583 061 alebo
mailom na rezervacie@jantardudince.sk.
Prajeme Vám krásny deň.
Václav Facuna
Dobrý deň, je možné si na pobyt priniesť aj mačku? Ďakujem za
odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Facuna,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V hoteli je možné ubytovať sa s domácim maznáčikom s poplatkom
10 €/noc.
Prajeme Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, dajú sa počas pobytu dokupovať procedúry na mieste? Ďakujem
Dobrý deň, Lenka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame obrátiť sa priamo na hotel, a to na tel. čísle +421 455 583 061 alebo mailom na rezervacie@jantardudince.sk.
Prajeme Vám krásny deň.