Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
All inclusive kúpeľný relax pobyt s liečebnou procedúrou aj vítanie leta
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: Po zakúpení voucheru je potrebné rezervovať si pobyt e‑mailom na: booking@spapiestany.sk s uvedením kódu voucheru, dátumom nástupu na pobyt a s kontaktnými údajmi (meno, priezvisko, tel. číslo).
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Cena za dieťa Vám bude automaticky vypočítaná v košíku pri vytváraní objednávky / rezervácie.
- Domáci maznáčikovia: 30 €/noc
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie: 2,50 €/vozidlo/deň
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
- zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
- vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
- alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobry den,
Kolko izieb mate volnych na Vianocny pobyt 2023 ?
Dobrý deň,
záleží v ktorom hoteli si želáte stráviť Vianočný pobyt.
Už teraz si klienti rezervujú Vianočné pobyty, tak počet voľných izieb
každým týždňom klesá.
S pozdravom
SLKP, a.s.
Sú na izbe k dispozícii osušky a župany?
Dobrý deň,
áno na izbách sú osušky aj župany k dispozícii klientom.
S pozdravom
SLKP, a.s.
Dobrý deň… aká je cena prístelky na izbu? Budeme 2dospeli, 2r.syn a a bábätko. Dakujem
Dobrý deň,
ceny sú dynamické, záleží od konkrétneho termínu a hotela.
S pozdravom
SLKP, a.s.
Dobry den ak mam 2 deti 12+6 ako mozem riesit
Dobrý deň, pani Brunovská,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, daná ponuka je určená pre maximálne 3 osoby, preto Vám odporúčame zakúpiť si dva vouchery, každý pre 1 dospelú osobu a 1 dieťa.
Prajeme Vám krásny deň.
Dobry den,mate pre 2 osoby seniorsky pobyt v novembri na dve noci..?
Dobrý deň, Daniela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, momentálne máme v ponuke „Pobyt ALL INCLUSIVE so vstupom do Zrkadliska“ pre 2 až 3 osoby s platnosťou do 22.12.2023.
Prajeme Vám krásny deň.
Dobrý deň
Som ZŤP s doprovodom je všade bezbariérový prístup?
Roman
Dobrý deň, pán Drusan,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame obrátiť sa priamo na hotel, a to na tel. čísle +421 337 757 733.
Prajeme Vám krásny deň.
Dobrý deň, nemáte k tejto ponuke voľnú jednu izbu pre dvoch v termíne od 22.9.-24.9.
Dobrý deň, Maria,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, vo Vami zvolenom termíne už daný hotel nemá voľné kapacity na ubytovanie.
Voľné kapacity si viete pozrieť vpravo hore v kalendári, pričom voľné termíny sú vyznačené modrou farbou.
Prajeme Vám krásny deň.
Máte izby s balkónom?
A dá sa na nich fajčiť?
Dobrý deň, áno izby majú balkón. Fajčenie je na izbách aj balkónoch
zakázane. Fajčiť sa dá len vo vyhradenom priestore pred hotelom.
S pozdravom
SLKP, a.s.
Dobrý deň, ako sa presúvam do zrkadliska. Suchou nohou alebo musím opustiť priestory hotela?
Dobrý deň,
kúpele a hotel sú prepojené chodbou, takže von vychádzať nemusíte.
centrálne rezervácie
Dobrý deň je na izbe fén ?
Dobrý deň,
áno, na izbe je k dispozícii aj fén.
centrálne rezervácie Kúpeľov Piešťany
2dosplé osoby a 2 deti (3,6) nedá sa mi objednať ponuka
ponuku máte len pre 2dosplé osoby+1 dieťa.
mám záujem o túto ponuku all inclusive akú mám možnosť, aby som si
vedela objednať pobyt pre 2 doseplé osoby a 2 deti?
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku.
Do ponuky je možné zadať, iba jedno dieťa. V tomto prípade Vám odporúčame kúpiť 2ks voucherov pre 1 dospelú osobu a 1 dieťa.
V prípade otázok sme Vám k dispozícii.
Pekný deň
Môže sa v termálnej vode, ktorá je v bazénoch kupat aj 8 mesacne bábätko?
Dobrý deň, Andrea,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vaše otázky Vám odporúčame obrátiť sa priamo na prevádzku na tel č. +421 337 757 733.
Prajeme Vám pekný deň.
Da sa objednat 2-lozkovu izbu pre 3 dospelych? v popise sa pise o moznosti pristelky ale ked to chcem vyklikat tam ma pusti zadat max 2 dospele osoby a dieta
Dobrý deň,
Na jednej izbe môžu byť ubytované 2 dospelé osoby a dieťa, 3 dospelé
osoby musia byť ubytované aspoň v 2 izbách.
centrálne rezervácie Kúpeľov Piešťany
Mam zaujem o pobyt, ale nchcem platit kartou.
neda sa platit prevodným príkazom?
Dobrý deň,
ohľadom platobných podmienok a možností skúste kontaktovať podpora@zlavomat.sk
centrálne rezervácie Kúpeľov Piešťany
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, je možné dokúpiť priamo na mieste aj nejaké ďalšie procedúry, napr. deň vopred alebo v ten deň? Ďakujem
Dobrý deň, Ingrid,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame obrátiť sa priamo na poskytovateľa služby, a to na tel. čísle +421 337 757 733.
Prajeme Vám krásny deň.