Pobyt v hoteli Aurum Family**** v Hajduszoboszló
Hodnotenie podniku Hotel Aurum Family**** "A"
Najviac sa mi páčilo vybavenie izby, veľmi chutné jedlo a super masáž. Hotel sa nachádza v blízkosti kúpaliska v centre mesta.
Nemám žiadne výhrady.
Hodnotená ponuka: Oddych v centre Hajduszoboszló v blízkosti termálnych kúpeľov.
Páčilo sa mi okolie, hneď vedľa hotela bola pešia zóna a 5 min vstup na kúpalisko. Atmosféra úžasná
Súčasťou vouchera bol welcome drink ktorý sme nedostali. Väčšinou sa podáva pri prvej večery. Nám nedali.ked sme sa na to opýtali povedali že až na druhý deň pri obede. Ani na druhý deň sme nedostali, keď sme sa opäť opýtali povedali že o 14 hod. Už sme sa cítili trápne, tak sme sa na to vykašľali. Čistotu hotela hodnotím z 5 na 3, v noci v kúpeľni pobehoval čudný hmyz. Vo wellness nemali vôbec plachty ani uteráky, vraj im nedošli.
Drahá Zuzana!
Ďakujeme za Váš názor. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti.
Od 14:00 do 17:00 si môžete vychutnať welcome drink v bare. Túto skutočnosť našim hosťom vysvetlí personál recepcie.
Žiaľ, nevieme, čo sa stalo počas vášho pobytu, že ste si nemohli vychutnať uvítací nápoj, ale ospravedlňujeme sa za všetky nepríjemnosti.
Recepcia je otvorená 24 hodín a naši zamestnanci sú vám k dispozícii v prípade akýchkoľvek problémov.
Mrzí nás, že sme si prečítali vaše pripomienky týkajúce sa čistoty. Väčšina našich hostí si čistotu pochvaľuje, mrzí nás, že máte iný názor.
Náš personál urobí všetko pre vaše pohodlie a relaxáciu, ako aj pre pohodlie ostatných hostí.
Wellness neposkytuje uteráky pre hostí, hostia si musia priniesť vlastné.
Dúfame, že vás opäť privítame medzi našimi hosťami.
S úctou:
Adrienn Pocsai
Recepcia
Odpoveď bola strojovo přeložená. Zobraziť originál (v maďarčine)
Kedves Zuzana!
Köszönjük véleményét. Szíves elnézését kérjük a kellemetlenségek miatt.
A fogadó italt 14 órától 17 óráig tudják igénybe venni a bárpultnál. Ezt a recepciós kollégák minden esetben elmondják vendégeinknek.
Sajnos nem tudjuk mi történhetett az itt tartózkodásuk alatt, amiért nem tudták elfogyasztani a fogadó italt, de szíves elnézésüket kérjük.
A recepció szolgálat 0-24 órás, a probléma jelzése esetén is kollégáink a rendelkezésükre állnak.
Sajnálattal olvastuk a tisztasággal kapcsolatos véleményét. A legtöbb Vendég elismerően nyilatkozik a tisztaságról, sajnáljuk, hogy Önnek más a véleménye.
A kollégáink mindent megtesznek az Önök és más Vendégek kényelméért, nyugodt pihenéséért.
A wellness részleg nem biztosít a Vendégek részére törölközőt, azt a Vendégeknek kell magukkal vinni.
Reméljük üdvözölhetjük még Önöket a Vendégeink körében.
Tisztelettel:
Pocsai Adrienn
Recepció
Hodnotená ponuka: Oddych v centre Hajduszoboszló v blízkosti termálnych kúpeľov.
Chvalim kuchara a obsluhu v restauracii
V tomto hotely sme uz boli niekolkokrat, boli sme spokojni, preto sme ocakavali ze aj teraz bude nas oddych v tomto hotely bezproblemovy. No tentokrat to bolo od zaciatku az do konca veeelmi zle. Po prichode aj ked obsadenost hotela bola na takmer 25 % na izbe neboli toaletne potreby, internet na nasej izbe nefungoval pocas celeho pobytu kedze nam na recepcii nedali heslo s tym ze Wi‑Fi nefunguje , co nebola pravda pretoze az v posledny den ked sme odchadzali domov nam heslo bolo poskytnute, v skrini pre oboch boli iba dva ramienka, ziaden zupan na izbe ako je pisane vo Vasej ponuke, dalej v kupelni nesiel susic, ktory potom na druhy den opravili a isiel napriamo a k televizii sme museli si ist pytat ovladac na recepciu. Predposledny den nam vypli uplne televiziu nesiel ziaden program , po upozorneni z recepcii zapli.
No a gol vsetkeho, hotela hodneho 4 hviezdiciek bol premrsteny ucet za parkovne, dan z ubytovania a drinky konzumovane pri veceri. Mimochodom Vy uvadzate nespravne udaje o priplatkoch za parkovanie Vy uvadzate sumu 1250 huf no hotel si uctuje 1500 huf. Takze po tejto zmene sme mali platit sumu 12140 huf( parkovne 4500, drinky 4100, tax 3540) ale fakturovana suma bola 39 391 huf rozdiel neuveritelnych cca 72 Eur.
Toto nie je omyl, ale bohapuste okradanie klientov. Kedze sme platili kartou ziadali sme o okamzite storno no jasne predtym sme vsetko museli reklamovat , zaplatit este spravnu ciastku a dufat, ze z uctu stiahne naozaj tu spravnu ciastku.
Tak takto koncil oddych pre 70 rocnych dochodcov zo Slovenska za jedine slovicko sorry. Ved to je hodne na kompenzaciu za taketo sluzby a stresy. Takze ak by sme neboli ostraziti mohli nas okradnut o cc 72 eur to je uz fakt hamba za ten stres, ktory sme tam museli prezivat.
Neprajeme to nikomu takyto oddych a najma v tomto hotely ak nechce nikto skoncit so zdravotnymi problemami.
Vasi nespokojni klienti
"Vážená pani Jozefína Soroková!
S poľutovaním čítame Vaše hodnotenie, na ktoré sa snažíme zareagovať a odpovedať na všetky Vaše podnety.
Kvôli chybe u poskytovateľa internetu a televízie nám nefungovalo internetové pripojenie. Počas Vášho pobytu nám to hlásilo viacero hostí. Za vyskytnuté nepríjemnosti sa ospravedlňujeme, ale za výpadok služby došlo z dôvodov, ktoré sme nemohli ovplyvniť. Chýbajúce toaletné potreby a diaľkový ovládač od televízora okamžite napravil kolega na recepcii. V našom hoteli je možné využívať WI-FI pripojenie aj bez hesla, len v priestoroch Lobby je potrebné použiť heslo, ktoré Vám kolega na recepcii obratom aj poskytol.
Našich zákazníkov vždy informujeme o zmenách našich poplatkov, vrátane poplatkov za parkovanie, na všetkých internetových portáloch.
Chceli by sme sa ospravedlniť za zle vystavenú faktúru, ale recepčný začal okamžite konať, ako ste si všimli nesprávnu sumu, a v ten istý deň taktiež inicioval vrátenie peňazí. Cieľom kolegu nebolo Vás "okradnúť", bola to chybná fakturácia spôsobená jednoduchou ľudskou chybou, za ktorú sa kolega - ako ste napísali - ospravedlnil.
Ospravedlňujeme sa, nakoľko chápeme nepríjemnú situáciu, ktorá nastala počas Vášho pobytu. Vo všetkých prípadoch náš personál hotela reagoval primerane, rýchlo a presne na vzniknuté situácie.
Dúfame, že aj nabudúce si vyberiete nás, ako doteraz a sme Vám k dispozícii.
S pozdravom:
Hotel Aurum Family"
Odpoveď bola strojovo přeložená. Zobraziť originál (v maďarčine)
„Vážená pani Jozefína Soroková!
S poľutovaním čítame Vaše hodnotenie, na ktoré sa snažíme zareagovať a odpovedať na všetky Vaše podnety.
Kvôli chybe u poskytovateľa internetu a televízie nám nefungovalo internetové pripojenie. Počas Vášho pobytu nám to hlásilo viacero hostí. Za vyskytnuté nepríjemnosti sa ospravedlňujeme, ale za výpadok služby došlo z dôvodov, ktoré sme nemohli ovplyvniť. Chýbajúce toaletné potreby a diaľkový ovládač od televízora okamžite napravil kolega na recepcií. V našom hoteli je možné využívať WI-FI pripojenie aj bez hesla, len v priestoroch Lobby je potrebné použiť heslo, ktoré Vám kolega na recepcií obratom aj poskytol.
Našich zákazníkov vždy informujeme o zmenách našich poplatkov, vrátane poplatkov za parkovanie, na všetkých internetových portáloch.
Chceli by sme sa ospravedlniť za zle vystavenú faktúru, ale recepčný začal okamžite konať, ako ste si všimli nesprávnu sumu, a v ten istý deň taktiež inicioval vrátenie peňazí. Cieľom kolegu nebolo Vás "okradnúť", bola to chybná fakturácia spôsobená jednoduchou ľudskou chybou, za ktorú sa kolega - ako ste napísali - ospravedlnil.
Ospravedlňujeme sa, nakoľko chápeme nepríjemnú situáciu, ktorá nastala počas Vášho pobytu. Vo všetkých prípadoch personál nášho hotela reagoval primerane, rýchlo a presne na vzniknuté situácie.
Dúfame, že aj nabudúce si vyberiete nás, ako doteraz a sme Vám k dispozícii.
S pozdravom:
Hotel Aurum Family"