Oživte svoje spomienky v podobe vysokokvalitných fotografií: 100–500 ks
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň
Tiež ma zaujíma ako to myslite že len cez web a nie mobil?
Musím to vypĺňať na pc a nie na mobile?
Nejde to cez appku ale len na stránke či ako?
Ďakujem
Dobrý deň, Nancy,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame obrátiť sa priamo na poskytovateľa služby, a to na tel. čísle +421 233 002 071 alebo mailom na info@empikfoto.sk.
Prajeme Vám krásny deň.
Dobry den, chcem sa spytat sa tento voucher da naozaj pouzit iba pre webovu stranku a nie v aplikacii, tak ako je uvede v texte? Alebo sa da pouzit pre oboje a v texte je to len zle uvedene kedze v aplikacii je moznost zadat zlavovy kod?
Dobrý deň, Tomas,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, ako je uvedené v ponuke, Uvedený kód je platný len pre webovú stránku predajcu, neobjednávajte cez mobil.
Prajeme Vám krásny deň.
Dobrý deň, správne chápem, že ku každému voucheru treba ešte rátať
samostatné poštovne?
Čiže 3×voucher, plus 3× poštovné?
Dobrý den, ano, na jednu objednávku je možné použít pouze jeden kód.
Dobrý deň. Je možné použiť voucher aj na rozmer 10×12 tie
polaroidy?
Ďakujem
Dobrý den,
bohužel není možné změnit rozměr fotografií. V současné době máme
v nabídce pouze vouchery na fotografie 10×15 a 9×13.
Dobrý deň, prosím keď objednám viac voucherov je možné spraviť objednávku na jedno poštovné? Ďakujem
Na jednu objednávku je možné bohužel použít pouze jeden kód. Pokud máte
více voucherů, je nutné provést další objednávku.
Dobrý deň, prosím Vás aký je rozdiel medzi fotkami ŠTANDARD a PRÉMIUM ? Ďakujem
Dobrý deň,
Štandardné fotografie vyzerajú ako klasické fotografie. Prémiové
fotografie majú ostrejšie a sýte farby. Presný rozdiel si môžete pozrieť
na našej webovej stránke: https://www.empikfoto.sk/fotky,vytlacky?format=10x15&druh-papiera=lesk
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Kde nájdem číslo voucheru, pri tých fotografiách ho tam neviem nájsť.
Ďakujem
Dobrý deň, pani Náhla,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, voucher Vám bude zaslaný na mailovú adresu po jeho zaplatení.
Prajeme Vám krásny deň.