Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Relax Mon: Manikúra, pedikúra aj gél lak pre krásu vašich rúk aj nôh
Hodnotenie podniku Relax Mon
Všetko bolo super, milá manikerka, profesionálna práca 🙂
Hodnotená ponuka: Manikúra, pedikúra aj gél lak pre krásu vašich rúk a nôh
Objednanie na termín bolo rýchle, prostredie krásne, personál milý. Gél lak kvalitne spravený, vydržal.
Žiaľ pedikúra nesplnila očakávania, veľký efekt nemala a po 3 týždňoch som musela opakovať pedikúru u inej pedikérky. Pri pedikúre som pociťovala pálenie pokožky od brúsky, čo veľmi pani pedikérka neriešila, prechádzala po daných miestach opakovane. Odporúčam zamerať sa skôr na gél-lak pripadne ošetrenie nechtov, žiaľ na pedikúru sa tam aspoň za mňa neoplatí ísť
Vážime si vašu otvorenú spätnú väzbu a chceli by sme poďakovať za vaše pochvaly týkajúce sa rýchleho objednania, krásneho prostredia a milého personálu. Teší nás, že ste boli spokojní s kvalitou gél-laku a jeho trvanlivosťou.
Zároveň sme však zľutovaním zistili, že vaša skúsenosť s pedikúrou nesplnila vaše očakávania. Je nám ľúto, že ste pociťovali nepohodlie a pálenie pokožky počas procesu. Chceli by sme vás ubezpečiť, že vaša spätná väzba je pre nás dôležitá a berieme ju vážne. Snažíme sa neustále zlepšovať a zohľadňovať potreby a pohodlie našich zákazníkov.
Vaše pripomienky ohľadom pedikúry sme si vzali k srdcu a budeme sa usilovať zlepšiť naše procedúry a starostlivosť, aby sme vám mohli poskytnúť lepšiu skúsenosť v budúcnosti. Ak by ste sa rozhodli nám dať ďalšiu šancu, radi by sme vám ponúkli zľavu alebo ďalšiu výhodu pri ďalšej návšteve.
Hodnotená ponuka: Manikúra, pedikúra aj gél lak pre krásu vašich rúk a nôh
Hodnotená ponuka: Manikúra, pedikúra aj gél lak pre krásu vašich rúk a nôh
Hodnotená ponuka: Manikúra, pedikúra aj gél lak pre krásu vašich rúk a nôh
Necht na veľkom palci bol hneď na druhý deň zapálený , o dva dni mi zahnisal…
Pri pedikúre má pracovníčka 2× porezala na palcoch.
“Dakujem pekne “ , nikdy viac , neodporúčam
V prvom rade sa Vám chcem ospravedlniť za negatívny zážitok pri tejto procedúre , určite to budem riešiť.
Chcem poprosiť všetkých čo využívajú naše služby ,ak sa Vám niečo nepríjemné a negatívne stane v prvom rade je potrebné to oznámiť vedúcemu personálu, každá situácia sa dá vyriešiť stačí len komunikovať.