Exkluzívny pobyt v 4* hoteli pri slovenskom mori na Zemplínskej šírave
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobry den. chceme ist ku vam na pobyt s polpenziou. Chcem sa ale opytat.Večera sa da vybrať z viacerých jedál alebo maju vsetci na večeru to iste jedlo? Dakujem za odpoved
Dobrý deň, Roman,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame obrátiť sa priamo na ubytovacie zariadenie, a to na tel. čísle +421 940 600 944 alebo mailom na recepcia@thermalsirava.sk.
Prajeme Vám krásny deň.
Dobrý deň, nakoľko sa
neudáva možnosť detskej postieľky na izbe, chcem sa spýtať, či takáto
možnosť u Vás naozaj nie je.
Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, Lenka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame obrátiť sa priamo na ubytovacie zariadenie, a to na tel. čísle +421 940 600 944 alebo mailom na recepcia@thermalsirava.sk.
Prajeme Vám krásny deň.
Nová otázka
Pridaním dotazu súhlasíte so zverejnením vyplneného mena a obsahu príspevku. Príspevky so závadným obsahom sme nútení odstraňovať, rovnako ako príspevky odkazujúce na konkurenčné portály či e‑shopy alebo príspevky, ktoré k danej ponuke nie sú relevantné. Otázky, podnety alebo sťažnosti, ktoré sa nevzťahujú k tejto ponuke, smerujte na náš kontaktný formulár nebo volejte +421 232 117 321.
Dobrý deň zaplatili sme si pobyt v tomto hoteli zadali sme do objednávky aj dieťa 5 rokov ale keď pozerám izby v hoteli keď dieťa tak dve izby?na fotkách je aj rozkladací gauč.Teraz neviem kde bude spať malý či s nami v izbe alebo kde
Dobrý deň, Lenka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, ak ste si zakúpili jeden voucher, budete ubytovaní v jednej izbe podľa toho, ako bol voucher zakúpený. V prípade ďalších otázok neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu na podpora@zlavomat.sk.
Prajeme Vám krásny deň.