Rozprávkový pobyt pri zámku so stravou a wellness
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň. Je možné pobyt zaplatiť pri nástupe? Ďakujem
Dobrý deň, pobyt zakúpený cez Zľavomat je potrebné uhradiť vopred, ihneď
po spracovaní rezervácie.
S pozdravom Recepia
Dobrý deň, chcem sa opýtať pri ponuke pre max. 4 osoby je možné zakúpiť si pobyt pre 3 dospelé osoby? Lebo v rámci ponuky ukazuje len max 2 dospelí a 2 detí. Ďakujem za odpoved.
Dobrý deň,
3.osobu môžete nahodiť ako dieťa 17r.
Ďakujeme, prajeme pekný deň.
S pozdravom
recepcia
Je možné mať zo sebou psíka?
Dobrý večer,
príplatok za psíka je 10€ / noc.
S pozdravom
recepcia.
Dobrý deň, vaše parkovisko má funkčnú nabíjaciu stanicu pre elektromobil? Aká je cena nabíjania pre hostí a aká je cena pre externých návštevníkov (napr. reštaurácie)? Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň.
Hostia, ktorý využívajú služby hotela, vrátane reštaurácie a ubytovania
majú nabíjanie zdarma.
recepcia
Dobrí deň,chcel som pobyt na 26.4. do 28.4.2024,je to možné?
Dobrý deň, Marián,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, dostupné termíny si viete pozrieť vpravo hore v kalendári. Vami zvolený termín je zatiaľ dostupný.
Prajeme Vám krásny deň.
Dobrý deň ,chcem sa spýtať či strava a wellnes je v tej istej budove ako ubytovanie ?
Dobrý deň.
Áno, všetky ubytovacie služby sú v budove hotela.
S pozdravom
recepcia
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den. Ako vyzera rozlozenie lozok pri :Dvojlôžková izba s manželskou posteľou
2 lôžka + 2 prístelky… Dakujem. Viete poslat foto?
Dobrý deň, Tomáš,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame obrátiť sa priamo na ubytovacie zariadenie, a to na tel. čísle +421 915 868 453 alebo mailom na recepcia@hotelpodzamkom.sk.
Prajeme Vám krásny deň.